کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز عرضه مرغ دولتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای


کد خبر : ۲۰۰۷۵سه شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۵۳۱۶۶۰ بازدید

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام از آغاز عرضه مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مناسبت ایام عید خبر داد و ...

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام از آغاز عرضه مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مناسبت ایام عید خبر داد و گفت: 60 درصد از مطالبات ذرت‌کاران پرداخت شد.

عباس والوزی درباره آخرین وضعیت ذخیره سازی مرغ و گوشت قرمز برای شب عید، اظهارداشت: درباره میزان ذخایر، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و ذخایر ما به اندازه‌ای است که پاسخگوی نیاز بازار شب عید باشد.وی تصریح کرد: برای شب عید به هر میزان که لازم باشد، ما آمادگی داریم در جهت تنظیم بازار مرغ و گوشت قرمز وارد بازار کنیم.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه ما معتقد هستیم گوشت مرغ منجمد از نظر کیفی برتری‌هایی نسبت به گوشت گرم دارد، گفت: برای دسترسی آسان‌تر مردم به این نوع مرغ، ما در حال ساماندهی عرضه آن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستیم، ضمن اینکه عرضه مرغ منجمد از هفته جاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شروع شده و تا شب عید نیز ادامه خواهد داشت.والوزی با اشاره به اینکه قبلا تهیه مرغ منجمد برای برخی از مصرف کنندگان سخت بود و در همه جا وجود نداشت، اضافه کرد: در حال حاضر  مردم می‌توانند مرغ منجمد را  از فروشگاه‌های مذکور خریداری کنند.

به گفته وی، قیمت مرغ منجمد دولتی حدود ۵۵۰۰ تومان است و شرایط به گونه‌ای کنترل می‌شود که این نرخ تا شب عید ثابت بماند.

والوزی در پاسخ به این پرسش که آیا عرضه گوشت قرمز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده است؟ گفت: درباره گوشت هنوز چنین نیازی احساس نشده است و بازار این کالا در حال حاضر توسط بخش خصوصی به خوبی مدیریت می‌شود، با این‌حال به محض اینکه چنین نیازی حس شود، ما آمادگی تزریق گوشت قرمز به بازار را هم داریم و این کار را خواهیم کرد.این مقام مسئول در شرکت پشتیبانی امور دام کشور در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه قیمت گوشت قرمز دولتی برای مصرف کنندگان چقدر خواهد بود؟ اظهارداشت: باتوجه به اینکه هنوز عرضه این کالا را آغاز نکردیم، قیمتی هم اعلام نشده است. هر زمان که لازم شد، گوشت قرمز در بازار توزیع شود، نرخ آن را هم اعلام خواهیم کرد.

والوزی با بیان اینکه تجربه سال گذشته در زمینه گوشت مرغ امسال تکرار نخواهد شد، تصریح کرد: امسال تجربه گذشته تکرار و مرغ گران نخواهد شد و نرخ‌ این کالا در بازار کاملا متعادل است.معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات ذرت‌کاران گفت: نزدیک به ۶۰ درصد از  مطالبات ذرت کاران پراخت شده است و سعی می‌کنیم مابقی آن به سرعت پرداخت شود.

والوزی با بیان اینکه ۳۴۰ هزارتن ذرت از کشاورزان خریداری شده است، اضافه کرد: تاکنون حدود ۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات  پرداخت شده و  حدود ۱۳۰ میلیارد تومان آن باقی مانده است که تلاش می‌کنیم تا عید پرداخت شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها