کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کوچک ترین آپارتمان فروش رفته در زمستان


کد خبر : ۱۹۳۹۵سه شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷:۴۴۳۵۱۱ بازدید

کوچک‌ترین آپارتمان نوسازی که این هفته بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سامانه اطلاعات بازار املاک ایران، قولنامه شده، آپارتمانی با متراژ ...

کوچک‌ترین آپارتمان نوسازی که این هفته بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سامانه اطلاعات بازار املاک ایران، قولنامه شده، آپارتمانی با متراژ 19.4 متر مربع در محله هاشمی است. این آپارتمان متری 3 میلیون و 220 هزار تومان به فروش رفته است.به گزارش دنیای اقتصاد، این در حالی است که در طرح تفصیلی شهر تهران حداقل متراژ برای ساخت و ساز واحد مسکونی 35 متر مربع تعیین شده است، كه این میزان در كلان‌شهرهاى دیگر 60 متر مربع است.

متراژ 35 مترمربع در طرح تفصیلى بر مبناى طرح جامع شهر تهران و تصمیم شوراى عالى شهرسازى و معمارى تعیین شده است. مشابه این آپارتمان کوچک متراژ در این محله با سن بنای بالای 10 سال بسیار است، دربرخی از محلات قدیمی پایتخت مجتمع‌های مسکونی وجود دارد که متراژ واحد‌های آن 15 تا 20 متر است. آپارتمان‌هایی تک اتاقه که تنها آشپزخانه و سرویس بهداشتی کوچک دارند.پروانه ساخت این نوع آپارتمان‌ها معمولا متعلق به زمانی است که طرح تفصیلی شهر تهران ابلاغ نشده بود. بیشتر ساکنان این نوع آپارتمان‌ها افراد مجرد و دانشجویان هستند که تنها نیاز به مکان خواب دارند. این آپارتمان‌ها به دلیل متراژ پایین بیش از نرخ میانگین منطقه قیمت‌گذاری می‌شوند و معمولا متری به فروش نمی‌روند و قیمت کلی برای آنها پیشنهاد می‌شود.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها