کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

صهیونیست ها از فرانسه تشکر کردند


کد خبر : ۱۹۲۹یکشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱:۱۲۲۵۳۱ بازدید

شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی در آستانه ملاقات خود با رییس جمهوری فرانسه از موضع این کشور در مذاکرات هسته ای با ایران قدردانی کرد.
صهیونیست ها از فرانسه تشکر کردندصهیونیست ها از فرانسه تشکر کردند

 پرز در مصاحبه با هفته نامه ˈلو ژورنال دو دیمانشˈ گفته است ˈاعتقاد راسخ داریم که اگر ایران بمب هسته ای تولید کند تمام کشورهای خاورمیانه به دنبال این کار خواهند رفتˈ. شیمون پرز با قدردانی از آنچه موضع محکم فرانسه در مذاکرات هسته ای خواند، افزود هیچ وقفه ای در سخت گیری جامعه جهانی بر ایران نباید واقع شود. 

ˈفرانسوا اولاندˈ رئیس جمهوری فرانسه از امروز - یکشنبه - سفر سه روزه خود به فلسطین اشغالی آغاز می کند. در چارچوب انتقادهای گسترده از مواضع فرانسه در مذاکرات ژنو، خبرگزاری آلمان نیز نوشت: اولاند برای گرفتن پاداش به تل آویو می رود

این خبرگزاری افزوده است: رییس جمهوری فرانسه برای دریافت پاداش از اسرائیل به خاطر اتخاذ مواضع ضد ایرانی و همچنین برهم زدن توافق هسته ای به تل آویو سفر می کند.

خبرگزاری آلمانی ادامه داده است: رییس جمهوری فرانسه درحالی خود را برای سفر سه روزه به اسرائیل که از فردا (یکشنبه) آغاز می شود، آماده می کند که در اقدامی نادر از سوی نتانیاهو به خاطر اتخاذ مواضع ضد ایرانی در مذاکرات ژنو مورد تمجید قرار گرفته است .

«این روزها کمتر دیده شده که مقام های اسرائیلی از مواضع اروپایی ها تعریف و تمجید کنند اما به نظر می رسد فرانسه با مواضعش در مذاکرات ژنو رضایت اسرائیل را جلب کرده و به همین خاطر برای دریافت پاداش خود که گفته می شود انعقاد قراردادهای اقتصادی است،به دیدار نتانیاهو می رود».



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها