کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آمبولانس‌های بنز در راه ایران


کد خبر : ۱۹۲۲۲چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۱۶۵۷۱۴ بازدید

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل از اجرایی شدن قرارداد تامین یکصد دستگاه آمبولانس مورد نیاز ناوگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ...
آمبولانس‌های بنز در راه ایرانآمبولانس‌های بنز در راه ایران

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل از اجرایی شدن قرارداد تامین یکصد دستگاه آمبولانس مورد نیاز ناوگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با این شرکت خبر داد.

غلامرضا رزازی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت ایران خودرو دیزل به عنوان بزرگترین تامین‌کننده آمبولانس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آغاز دور جدید همکاری‌های فیمابین، قرارداد اول خود با این وزارتخانه شامل تجهیز و تحویل صد دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 314 را اجرایی کرده است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل تاکید کرد: این آمبولانس‌ها با استفاده از توانمندی داخلی و دانش کارشناسان ایرانی تولید و تجهیز شده‌اند و در بازه زمانی سه‌ماهه به ناوگان مراکز تحت پوشش وزارت بهداشت تحویل خواهند شد.

رزازی افزود: طرفین در ادامه همکاری، به زودی قراردادهای بزرگ دیگری در زمینه توسعه ناوگان آمبولانس کشور با استفاده از نسل جدید آمبولانس‌های مرسدس بنز اسپرینتر 315 در دست انعقاد دارند که در سال 1395 به مرحله اجرا در خواهند آمد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها