کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

میوه‌فروشان در صدر متخلفان صنفی


کد خبر : ۱۹۱۱۳یکشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸:۴۷۱۱۲۲ بازدید

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران گفت: صنف میوه و تره بار در صدر تخلفات واحدهای صنفی در ماه گذشته قرار داشتند و پس از آن ...

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران گفت: صنف میوه و تره بار در صدر تخلفات واحدهای صنفی در ماه گذشته قرار داشتند و پس از آن پوشاک و واحدهای نانوایی در رتبه های بعدی قرار دارند.

حسین درودیان اظهار کرد: در ماه گذشته و بر اساس آخرین بازرسی های انجام شده بیشترین تخلفات واحدهای صنفی در رابطه با عدم درج قیمت با 2753 مورد بود و پس از آن عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی با 1357 مورد و گران‌فروشی با 1093 فقره در ردیف های بعدی قرار دارند.

وی ادامه داد: عدم صدور صورتحساب به تعداد 766 مورد، برگزاری حراج غیرقانونی با 147 تخلف و کم فروشی با 143 مورد به ترتیب بیشترین نوع تخلفاتی بودند که واحدهای صنفی در ماه گذشته مرتکب شدند.

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران همچنین درباره نظارت ویژه بر فروش واحدهای صنفی روزهای پایانی سال و ایام عید نوروز نیز توضیح داد: منتظر دستورالعمل سازمان صنعت، معدن و تجارت در این زمینه هستیم که امیدواریم با توجه به پایان سال، همکارانی که در صنف پوشاک یا بقیه کالاهای پرمصرف این ایام هستند به این موضوع دقت و توجه لازم را داشته باشند.

به گفته درودیان، بازرسی ها در این ایام بیشتر شده و با تخلفات به طور خاص برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها