کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ثبات قیمت مرغ در بازار تهران


کد خبر : ۱۸۹۷۸چهارشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳:۴۷۱۲۶۲ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره به ثبات قیمت مرغ در بازار گفت: در دو ماهه گذشته قیمت مرغ بین 5 هزار و 400 تا 5 هزار و ...

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره به ثبات قیمت مرغ در بازار گفت: در دو ماهه گذشته قیمت مرغ بین 5 هزار و 400 تا 5 هزار و 800 در نوسان بود.

مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره به قیمت مرغ در بازار گفت: قیمت مرغ در بازار ثابت بوده و هم اکنون هر کیلو مرغ به قیمت 5 هزار و 500 تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

وی با اشاره به ثبات قیمت مرغ در دو ماهه گذشته گفت: قیمت مرغ در این مدت بین 5 هزار و 400 تا 5 هزار و 800 تومان در نوسان بود.

یوسف‌‌خانی با انتقاد از قیمت پایین مرغ در بازار گفت: متأسفانه قیمت مرغ به حد مصوب نرسیده و همین امر موجب ضرر و زیان مرغداران شده است.

وی عرضه و تولید بالا و تقاضای کم را دلیل این موضوع عنوان کرد و گفت: دولت باید فکری به حال مازاد تولید مرغ در کشور کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به اینکه تغییر قیمت مرغ در ماه‌های پایانی سال گفت: از 20 اسفند ماه تقاضا برای مرغ افزایش می‌یابد که همین امر ممکن است منجر به افزایش قیمت شود.وی به صادرات مرغ نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 6 تا 8 درصد تولید مرغ صادر می‌شود و بیشترین صادرات به کشور عراق صورت می‌گیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها