کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

استقبال از واحدهای ارزان در بازار مسکن + جدول قیمت


کد خبر : ۱۸۸۳۲یکشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۴۷۴۲۱۴ بازدید

پر تقاضاترین فایل‌های فروش مسکن شهر تهران این روزها به واحدهایی اختصاص دارد که علاوه‌بر میان متراژ بودن، از قیمت‌هایی پایین‌تر از عرف قیمت ...

پر تقاضاترین فایل‌های فروش مسکن شهر تهران این روزها به واحدهایی اختصاص دارد که علاوه‌بر میان متراژ بودن، از قیمت‌هایی پایین‌تر از عرف قیمت منطقه‌ای که در آن قرار دارند به بازار فروش عرضه شده‌اند. به گزارش «دنیای اقتصاد» این موضوع نشان می‌دهد همزمان با افزایش نسبی تمایل متقاضیان مصرفی به خرید مسکن به علت ضعف قدرت خرید، اغلب آنها به دنبال واحدهایی هستند که با قیمتی پایین‌تر یا مناسب‌تر از عرف منطقه فایل شده باشند.

به گزارش دنیای‌اقتصاد، این متقاضیان برای در امان ماندن از آثار تورم احتمالی سال بعد هم اکنون درصدد هستند با کاستن از سطح توقع خود آپارتمان‌هایی را انتخاب کنند که به هر دلیل با قیمت مناسب‌تری برای فروش عرضه شده‌اند. عدم برخورداری از سند مالکیت(املاک قولنامه ای)، بالا بودن سن بنا، بد نقشه بودن، فقدان نورگیر و پول لازم بودن فروشنده برخی از مهم‌ترین دلایل ارزان‌تر بودن این املاک محسوب می‌شود. به‌عنوان مثال، در خیابان هنگام واقع در محدوده شمیران نو، آپارتمانی 65 مترمربعی، نوساز به علت قولنامه‌ای بودن و نداشتن سند رسمی، مترمربعی 2 میلیون تومان به بازار فروش عرضه شده است. این آپارتمان که با قیمت کل 130 میلیون جزو پر متقاضی ترین فایل‌های روز گذشته در بازار مسکن بوده است، به‌طور متوسط مترمربعی یک میلیون و 800 هزار تومان ارزان‌تر از متوسط قیمت 3 میلیون و 800هزار تومانی هر مترمربع آپارتمان در این منطقه به متقاضیان عرضه شده است. آپارتمان 60 متری، 17 ساله واقع در خیابان خواجه نظام، 10 متری ارامنه، مترمربعی 2 میلیون تومان و با قیمت کل 120 میلیون تومان به بازار فروش معرفی شده است.

این واحد مسکونی هم که در ردیف پر بازدیدترین واحدهای فروشی روز گذشته قرار دارد مترمربعی یک میلیون و 300 هزار تومان از عرف قیمت مسکن در منطقه ارزان‌تر است. مالک دیگری در خیابان جمالزاده شمالی، نصرت غربی، واحد مسکونی 61 مترمربعی خود را که 13 سال از ساخت آن می‌گذرد مترمربعی 3 میلیون و450 هزار تومان به متقاضیان عرضه کرده است. این در حالی است که متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان در این منطقه حدود 4 میلیون و 350 هزار تومان است و بنابراین این واحد هم 900 هزار تومان از عرف قیمت هرمترمربع مسکن در خیابان جمالزاده شمالی ارزان‌تر است. در خیابان فاطمی واقع در خیابان لعل، آپارتمانی 25 ساله با مساحت 250 مترمربع، مترمربعی 4 میلیون و 100 هزار تومان به بازار فروش عرضه شده است در حالی‌که هر مترمربع آپارتمان در این خیابان به‌طور متوسط 5 میلیون و 800 هزار تومان است.

 

jpiim7wubbe56rpmekn0.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها