کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرور مراحل روز اجرا در گفت و گوی موگرینی و ظریف


کد خبر : ۱۸۸۱۷شنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶:۳۹۳۲۸۷ بازدید

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه پیش از آن که گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی از راستی آزمایی اقدامات ایران منتشر شود، رایزنی های دوجانبه ...
مرور مراحل روز اجرا در گفت و گوی موگرینی و ظریفمرور مراحل روز اجرا در گفت و گوی موگرینی و ظریف

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه پیش از آن که گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی از راستی آزمایی اقدامات ایران منتشر شود، رایزنی های دوجانبه خود را در وین آغاز کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) دقایقی پس از ورود به وین، با فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا به گفت و گو نشست که این گفت و گو بعد از کمتر از 30 دقیقه پایان یافت.ظریف و موگرینی در ملاقات امروز آخرین بحث های مربوط به روش و مراحل اقدام مربوط به روز اجرا را مرور کردند.تحولات منطقه از دیگر محورهای بحث وزیر امور خارجه ایران و هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا بود.

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، سید عباس عراقچی رییس ستاد پیگیری اجرای برجام و حمید بعیدی نژاد مدیرکل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت خارجه هم در این دیدار حضور داشتند.در حال حاضر همه رسانه ها در انتظار انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی هستند. 

رضا نجفی نماینده دائم ایران در آژانس به خبرنگاران گفت که این گزارش تا 30 دقیقه دیگر( ساعت 11 صبح به وقت محلی) منتشر می شود.

جان کری وزیر خارجه آمریکا قرار است ساعت 15 وارد وین شود. دیدار با او نیز در برنامه کاری امروز ظریف قرار دارد.پس از انتظار این گزارش ، ظریف و موگرینی در بیانیه ای مشترک، روز اجرای برجام را اعلام می کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها