کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قرار بود تحریم‌ها فردا لغو شود


کد خبر : ۱۸۶۳۹یکشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴:۳۹۸۱۵۰ بازدید

یک مقام آگاه دولتی گفت: قرار بود فردا (دوشنبه) روز لغو تحریم‌ها باشد که به نظر می‌رسد به دلیل تاخیر طرف‌های مقابل برجام و ...

یک مقام آگاه دولتی گفت: قرار بود فردا (دوشنبه) روز لغو تحریم‌ها باشد که به نظر می‌رسد به دلیل تاخیر طرف‌های مقابل برجام و شرایط منطقه‌ با تاخیر روبرو شد.

یک مقام آگاه دولتی درمورد زمان اجرای برجام و روز لغو تحریم‌ها اظهار داشت: طبق زمانبندی و برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود فردا (دوشنبه) هفته جاری روز لغو تحریم‌های اقتصادی باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ایران تعهدات خود را در راستای اجرای برجام انجام داده است به نظر می‌رسد طرف‌های غربی و آمریکایی باید نظر خود را نسبت به اجرای برنامه‌ها اعلام و پس از آن تحریم‌ها لغو شود.

این مقام مسئول دولتی با اشاره به اینکه طبق قرار فردا باید روز لغو تحریم‌ها باشد تصریح کرد: شواهد و قرائن نشان می‌دهد که روز لغو تمامی تحریم‌ها عقب افتاده است و با تاخیر مجدد همراه خواهد بود.

به گزارش فارس، طی روزهای اخیر برخی کشورهای عربی به دنبال کاهش سطح روابط دیپلماتیک خود با ایران بوده‌اند.

برای زمان لغو تحریم‌ها از زمان مذاکرات تاریخ‌های متعددی ذکر شده که آذر ماه، ششم دی ماه و اواخر دی ماه از آن جمله‌اند. تازه ترین تاکید دولتی‌ها تاریخ اواخر دی ماه است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها