کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شیر فله‌ای نخرید


کد خبر : ۱۸۶۲دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲:۰۶۲۸۲۰ بازدید

معاون سازمان دامپزشکی گفت:‌ دستورالعمل عرضه شیر فله‌ای سالم لغو یا تعلیق نشده اما هنوز هیچ دامداری نتوانسته مجوز عرضه شیر فله‌ای سالم را دریافت کند لذا از مصرف‌کنندگان درخواست می‌شود فعلا شیر فله‌ای موجود در بازار را نخرند.

محسن مشکات اظهار کرد: پیش ازاین هم گفته شده بود که دستورالعمل عرضه شیر فله‌ای سالم تحت نظارت کامل سازمان دامپزشکی اجرا می‌شود و واحدهای متقاضی اجرای این طرح باید شرایط خاص بهداشتی را داشته باشند.

وی افزود: علیرغم این که این طرح از دو ماه گذشته تاکنون ابلاغ شده هیچ یک از استان‌ها صدور مجوز برای واحدهای دامداری را به سازمان دامپزشکی ابلاغ نکرده‌اند که این نشان می‌دهد تاکنون هیچ یک از واحدهای دامداری نتوانسته‌اند شرایط مورد نظر سازمان دامپزشکی را برای فروش فله‌ای شیر خام احراز کنند.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی ادامه داد: گرچه برخی مخالف اجرای این طرح بوده و هستند اما دلایل سازمان دامپزشکی برای خود قانع کننده است و هیچ تضادی با اصول بهداشتی ندارد.

مشکات اظهار کرد:‌ سازمان دامپزشکی همواره به مصرف شیر و مواد لبنی پاستوریزه توصیه می‌کند اما از آنجاکه متقاضیان بسیاری برای مصرف شیر فله‌ای وجود دارند این دستورالعمل را ابلاغ کرد تا عرضه شیر فله‌ای به صورت کاملا سالم و تحت نظارت سازمان دامپزشکی صورت گیرد.

وی تاکید کرد:‌ با توجه به اینکه هنوز هیچ مجوزی برای واحدهای دامداری متقاضی عرضه شیر فله‌ای صادر نشده از مصرف‌کنندگان درخواست می‌شود حتی‌الامکان شیر فله‌ای موجود در بازار را نخرند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها