کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش پروازهای ایران و عمان به 28 پرواز


کد خبر : ۱۸۵۵۹جمعه، ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳:۴۲۱۸۶۰ بازدید

مدیرکل دفتر حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در دیدار سفیر عمان با علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی افزایش پروازهای ...

مدیرکل دفتر حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در دیدار سفیر عمان با علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی افزایش پروازهای بین دو کشور عمان و ایران به 28 پرواز در هفته مورد مذاکره دو جانبه قرار گرفت.

مراد اسماعیلی افزود: در جلسه رئیس سازمان هواپیمایی با سفیر عمان و نمایندگان شرکت هواپیمایی عمان ایر ضمن تاکید بر روابط دوستانه بین ایران و عمان، آمادگی سازمان را برای ارتقا سطح همکاری‌های دو جانبه در زمینه حمل‌ونقل هوایی اعلام شد.

وی تصریح کرد: هیات عمان نیز آمادگی کشورش برای افزایش پروازهای مسافری منظم را از 10پرواز کنونی به 14 پرواز در اوایل 2016 اعلام کرد و گفت: این تعداد از اوایل ماه آگوست به 28 پرواز در هفته خواهد رسید.

وی بیان کرد: در صورت عملی شدن برنامه ریزی های انجام شده، شرکت هواپیمایی عمانی، روزانه سه پرواز به مقصد تهران و یک پرواز به مقصد مشهد برقرار خواهد کرد.

وی افزود: در این دیدار هیات عمانی خواستار برقراری سیاست آسمان باز میان دو کشور متبوع شد و همچنین موضوع اجاره هواپیما به شرکت های ایرانی و تسهیل در صدور روادید برای اتباع ایرانی که یکی از ارکان مهم در توسعه روابط حمل و نقل هوایی و گردشگری به شمار می رود توسط طرف عمانی، مورد مذاکره قرار گرفت و مقرر شد پس از بررسی های لازم نتایج اعلام شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها