کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت در تهران


کد خبر : ۱۸۵۴۴پنجشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸:۴۹۵۰۷۷ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه گفت : دومین نمایشگاه موتورسیکلت ، دوچرخه و لوازم یدکی در محل برگزاری نمایشگاه های ...
برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت در تهرانبرگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت در تهران

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه گفت : دومین نمایشگاه موتورسیکلت ، دوچرخه و لوازم یدکی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی از تاریخ 29 دی ماه تا 2 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

محمد خادم منصوری اظهار داشت : در این نمایشگاه انواع مختلف تولیدات داخلی قطعات موتور سیکلت ، دوچرخه و لوازم یدکی و برخی از محصولات وارداتی خارجی عرضه خواهد شد .

منصوری با توجه به برنامه های اخیر برای ورود موتورسیکلت های برقی در کشور بیان کرد : این طرح که اخیرا بوسیله شهرداری ارائه شده قابل توجه بوده اما باید در این زمینه تمام جوانب را در نظر داشت همچون خدمات پس از فروش و دستیابی آسان به قطعات این موتورها تا بتوان از این وسایل نقلیه استفاده بهینه کرد .

وی تصریح کرد : در حال حاضر در زمینه واردات موتور سیکلت های بنزینی اکثر قطعات از کشورهای چین و هند وارد شده و در داخل مونتاژ می شود و به همین منظور در صدد هستیم با کشورهای ژاپن و تایوان مذاکراتی را انجام دهیم . 

منصوری خاطرنشان کرد : اتحادیه فروشندگان موتور سیکلت به دنبال برنامه هایی است تا از طریق اتاق اصناف اردیبهشت ماه سال 95 نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین امللی برگزار نموده و از شرکت های خارجی دعوت نماید .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها