برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت در تهران

پنجشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸:۴۹
کدخبر:۱۸۵۴۴

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه گفت : دومین نمایشگاه موتورسیکلت ، دوچرخه و لوازم یدکی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی از تاریخ 29 دی ماه تا 2 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

محمد خادم منصوری اظهار داشت : در این نمایشگاه انواع مختلف تولیدات داخلی قطعات موتور سیکلت ، دوچرخه و لوازم یدکی و برخی از محصولات وارداتی خارجی عرضه خواهد شد .

منصوری با توجه به برنامه های اخیر برای ورود موتورسیکلت های برقی در کشور بیان کرد : این طرح که اخیرا بوسیله شهرداری ارائه شده قابل توجه بوده اما باید در این زمینه تمام جوانب را در نظر داشت همچون خدمات پس از فروش و دستیابی آسان به قطعات این موتورها تا بتوان از این وسایل نقلیه استفاده بهینه کرد .

وی تصریح کرد : در حال حاضر در زمینه واردات موتور سیکلت های بنزینی اکثر قطعات از کشورهای چین و هند وارد شده و در داخل مونتاژ می شود و به همین منظور در صدد هستیم با کشورهای ژاپن و تایوان مذاکراتی را انجام دهیم . 

منصوری خاطرنشان کرد : اتحادیه فروشندگان موتور سیکلت به دنبال برنامه هایی است تا از طریق اتاق اصناف اردیبهشت ماه سال 95 نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین امللی برگزار نموده و از شرکت های خارجی دعوت نماید .