کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

میانگین سرعت اینترنت آمریکا سه برابر شد


کد خبر : ۱۸۴۷۲سه شنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹:۳۱۱۸۹۴ بازدید

با توجه به درخواست مردم برای تماشای شبکه‌های اینترنتی مثل Netflix، سرویس‌دهندگان اینترنتی در آمریکا برای راضی نگه‌داشتن مشتریان خود ...
میانگین سرعت اینترنت آمریکا سه برابر شدمیانگین سرعت اینترنت آمریکا سه برابر شد

با توجه به درخواست مردم برای تماشای شبکه‌های اینترنتی مثل Netflix، سرویس‌دهندگان اینترنتی در آمریکا برای راضی نگه‌داشتن مشتریان خود سرعت اینترنت را بسیار افزایش دادند. همین افزایش باعث شد تا میانگین سرعت اینترنت در آمریکا در مدت سه سال و نیم بیش از 3 برابر شود.

میانگین سرعت اینترنت آمریکا در سال 2011 میلادی 10 مگابیت بر ثانیه بود. این آمار در سال 2014 به 31 مگابیت بر ثانیه رسیده است. جالب اینکه پیشنهاد سرویس دهندگان اینترنت آن زمان بین 10 تا 12 مگابیت بر ثانیه بود؛ اما سال 2014 سرویس‌هایی با سرعت 50 تا 105 مگابیت بر ثانیه به مشتریان معرفی شده است.

نکته جالب اینکه آمریکا سال 2013 با این سرعت بسیار خوب رتبه بیست‌وپنجم را در دنیا داشته است. بسیاری از کشورها مانند آلمان، فرانسه، کانادا و ژاپن رتبه‌های بالاتری داشتند که البته لوکزامبورگ با میانگین سرعت 47.3 مگابیت بر ثانیه رتبه اول دنیا را در اختیار داشت. همچنین سال 2013 میلادی میانگین سرعت اینترنت در ایران 0.6 مگابیت بر ثانیه بوده است؛ در حالی که میانگین سرعت اینترنت در کل دنیا 3.7 مگابیت برثانیه اعلام شده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها