کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش زمستانه محصولات برلیانس با شرایط ویژه آغاز شد


کد خبر : ۱۸۴۴۲دوشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷:۴۸۴۱۶۱۸ بازدید

رضا تقوی - مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر افزود: گروه سایپا با هدف حفظ تعادل بازار و پاسخ ...
فروش زمستانه محصولات برلیانس با شرایط ویژه آغاز شدفروش زمستانه محصولات برلیانس با شرایط ویژه آغاز شد

رضا تقوی-مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر افزود: گروه سایپا با هدف حفظ تعادل بازار و پاسخ به نیاز مشتریان اقدام به فروش طرح زمستانه محصولات برلیانس با تسهیلات ویژه کرده است.

تقوی گفت: کیفیت بالا, قیمت مناسب و خدمات گسترده گروه سایپا در سراسر کشور از عوامل مهم در  استقبال مشتریان از این خودرو بوده است.

وی در خصوص این طرح فروش گفت: طرح فروش زمستانه برلیانس با شرایط استثنایی  از ابتدای هفته جاری آغاز شده است که از جمله خصوصیات ویژه این طرح می توان به قیمت قطعی, تسهیلات ویژه بدون بهره با بازپرداخت بلند مدت و سرمایه گذاری مناسب اشاره نمود.

وی افزود: با توجه به تغییر و تحولات نرخ ارز در سال جاری و سال آتی این طرح فروش اطمینان خاطر لازم را در خصوص قیمت این خودرو برای مشتریان ایجاد خواهد نمود که همراهی آن با تسهیلات مناسب، شرایط خرید آسان و مطمئنی را برای مشتری ایجاد می نماید.

برلیانس در دو مدل H330 وH320  و 2 تیپ اتومات و دستی  با ظاهری زیبا و آپشن هایی  همچون سانروف، فرمان برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، ورود به خودرو بدون کلید، پاور ویندوز و دکمه استارتر تبدیل به یکی از خودروهای خاص بازار شده که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.


فروش زمستانه خودروهای برلیانس - دی ماه 94 :


31zeo6act0wk4uszxuhw.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها