کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در سال 2016 در چه بازاری سرمایه‌گذاری کنیم؟


کد خبر : ۱۸۴۴۰دوشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰:۴۱۳۲۸۰ بازدید

در حالی که سال 2016 میلادی روزهای نخست خود را آغاز می کند، کیتکو نیوز در اقدامی جالب از کارشناسان اقتصادی و تحلیلگران بازارهای ...

در حالی که سال 2016 میلادی روزهای نخست خود را آغاز می کند، کیتکو نیوز در اقدامی جالب از کارشناسان اقتصادی و تحلیلگران بازارهای بین المللی درباره بهترین فرصت های سرمایه گذاری طی ماه های آینده سئوال کرده است.

"جیم ریکاردز" نویسنده مشهور بین المللی و نویسنده کتاب پر فروش جنگ ارزها در مصاحبه این هفته شرکت کرده است.

بر اساس این گزارش از جیم ریکاردز این سئوال پرسیده می شود که اگر 100 هزار دلار پول نقد داشته باشد، بهترین فرصت های سرمایه گذاری در بازارهای بین المللی طی سال 2016 میلادی چه خواهد بود.

ریکاردز در پاسخ به این سئوال تاکید کرد: من اگر 100 هزار دلار پول نقد داشته باشم و بخواهم در سال 2016 میلادی گزینه های سرمایه گذاری را انتخاب کنم، 10 درصد آن را در بازار طلا و فلزات گرانبها سرمایه گذاری خواهم کرد. 30 درصد آن را به صورت پول نقد نگه می دارم. 20 درصد آن را برای خرید زمین و ملک سرمایه گذاری می کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: من دوست دارم 20 درصد این پول را در صندوق های پوشش ریسک سرمایه گذاری قرار دهم و 25 درصد آن را نیز برای سرمایه گذاری های خصوصی از جمله خرید سهام و اوراق قرضه اختصاص خواهم داد.

ریکاردز در ادامه در پاسخ به این سئوال که چه عواملی بر قیمت جهانی طلا در سال 2016 تاثیر گذار خواهد بود، گفت: به نظر من 5 درصد مسائل سیاسی و ژئوپلیتیک بر قیمت طلا تاثیرگذار است.

وی در ادامه افزود: سیاست های پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان به خصوص آمریکا نیز 30 درصد تحولات قیمت طلا را تشکیل خواهد داد. ارزش دلار نیز تا 30 درصد بر قیمت طلا موثر خواهد بود. مسائل سیاسی آمریکا نیز 5 درصد و نرخ تورم و فشارهای تورمی در اقتصاد جهانی نیز 30 درصد بر قیمت جهانی طلا تاثیر خواهد داشت.

گزارش سایت طلا حاکیست، سال 2015 میلادی در شرایطی به پایان رسیده است که قیمت طلا برای سومین سال متوالی با کاهش شدید 10 درصدی روبرو شده است.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی ادامه روند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جدید می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا و سایر کالاها داشته باشد .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها