کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت بنزین شناور نمی شود


کد خبر : ۱۸۴۳۱یکشنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸:۴۷۱۶۶۶ بازدید

وزیر نفت در نامه‌ای به رئیس مجلس اعلام کرد که وزارت نفت هیچ برنامه و پیشنهادی برای شناورسازی و یا عرضه چند نرخی بنزین ندارد.

وزیر نفت در نامه‌ای به رئیس مجلس اعلام کرد که وزارت نفت هیچ برنامه و پیشنهادی برای شناورسازی و یا عرضه چند نرخی بنزین ندارد.

بیژن زنگنه وزیر نفت با ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد، وزارت نفت هیچ برنامه‌ای به منظور شناورسازی قیمت بنزین در سال ۹۵ ندارد.

در متن نامه زنگنه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: پیرو تذکر گروهی از نمایندگان مبنی بر ارائه توضیح در خصوص « شناورسازی قیمت حامل‌های انرژی با تاکید بر بنزین» به استحضار می رساند که این وزارتخانه هیچ برنامه و پیشنهادی برای شناورسازی نرخ فرآورده‌ها و یا عرضه چند نرخی بنزین در دست تهیه و پیگیری ندارد.

در ادامه این نامه تاکید شده است: تنها طرح در دست بررسی در این وزارتخانه، طبقه بندی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی بر حسب کیفیت خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این حالت دستمزد اضافی اندکی به تعدادی از جایگاه ها تعلق می‌گیرد. این طرح هنوز در فرآیند تصویب خواهی قرار نگرفته و در صورتی که همه مراحل کار نیز طی شود، بعید است که پیش از نیمه سال آتی امکان اجرای آن فراهم شود.

وزیر نفت همچنین خطاب به رئیس مجلس تاکید کرده است: اساسا این موضوع هیچ ارتباطی با طرح هدفمندسازی یارانه ها و یا قیمت گذاری حامل‌های انرژی ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها