کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لیست آپارتمان‌های فروخته شده در هفته اول زمستان


کد خبر : ۱۸۲۹۱یکشنبه، ۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰:۴۸۳۳۹۷ بازدید

با وجود هیاهوی بازار ارز و تغییرات قیمتی که در این بازار به وجود آمده، بازار مسکن همچنان به روال قبل درگیر رکود است و شرایطی به وجود آمده ...

با وجود هیاهوی بازار ارز و تغییرات قیمتی که در این بازار به وجود آمده، بازار مسکن همچنان به روال قبل درگیر رکود است و شرایطی به وجود آمده که فروشندگان مسکن که زمانی قیمت‌ها را به روز تعیین می‌کردند، در به در به دنبال مشتری هستند و حاضرند قیمت‌ها را به‌طور ناباورانه‌ای کاهش دهند.

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت آپارتمان‌هایی که زمانی بیش از 500 میلیون تومان به فروش می‌رسید، امروزه به شدت کاهش یافته و به حدود 400 میلیون تومان رسیده است. از سوی دیگر، افزایش وام مسکن در چندماهه گذشته هم نتوانسته تغییری را در متقاضیان ایجاد کند و همچنان خریداران نسبت به بازار مسکن مقاومت نشان می‌دهند. براساس گزارش «دنیای اقتصاد» یک واحد آپارتمان ۶۲متری در پونک - بلوار عدل با عمر ۵ ساله ۲ دوخوابه با امکانات به نرخ ۳۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد و در خواجه نظام واحدی ۶۳ متری لوکس با امکانات، طبقه دوم و عمر ۵ ساله ۲۳۰میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین در محدوده سعادت آباد - بلوار فرهنگ واحدی ۶۳متری بدون پارکینگ بازسازی شده هر مترمربع ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و در جنت‌آباد، ایرانپارس-شقایق آپارتمانی ۶۴ متری دوخوابه، بازسازی شده ۲۱۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. واحد دیگری با متراژ ۶۵ متر در خیابان خواجه عبدالله با امکانات ۳۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و در بلوار فردوس - شقایق‌جنوبی یک دستگاه آپارتمان ۶۵ متری دوخوابه با پارکینگ و انباری، ۲۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در نارمک خیابان گلستان هم واحدی ۶۴ متری ۱۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و آپارتمانی در هفت تیر با متراژ ۸۰ متر یک‌خوابه و با عمر ۲۰ ساله هم ۲۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

2zs0swai4pv57s0j68.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها