کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین زمان برای خرید طلا


کد خبر : ۱۸۲۵۸شنبه، ۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹:۰۰۵۲۶۹ بازدید

توصیه کارشناسان اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی این است که بهترین فرصت خرید طلا در شرایط کنونی زمانی است که قیمت جهانی این ...

توصیه کارشناسان اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی این است که بهترین فرصت خرید طلا در شرایط کنونی زمانی است که قیمت جهانی این فلز زرد به کمتر از 1065 تا 1060 دلار در هر اونس کاهش یابد.

به گزارش پایگاه اینترنتی بیزینس لاین، قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات هفته ای که گذشت با افزایش یک درصدی روبرو شد و به بیش از 1075 دلار در هر اونس رسیده است.

بر اساس این گزارش افزایش قیمت طلا در روزهای اخیر در شرایطی است که بسیاری از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار طلا پیش بینی کرده بودند که با افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا، قیمت طلا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد .

البته به نظر می رسد افزایش قیمت جهانی نفت در روزهای گذشته تاثیر زیادی بر رشد نسبی قیمت طلا داشته است. به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی ، سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1055 تا 1060 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1045 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.

اگر این سطح حمایتی نیز شکسته شود قیمت طلا به زودی به کمتر از 1020 دلار می رسد. سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1090 تا 1095 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1105 دلار افزایش خواهد یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها