کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ماجرای عکس‌های هایما S7 ایران‌‌خودرو در شبکه‌های اجتماعی


کد خبر : ۱۸۰۴۳جمعه، ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸:۴۷۳۲۰۵۰ بازدید

در آستانه ورود هایما s7 خودروی جدید ایران‌خودرو به بازار، عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که مدعی است این خودرو در تست‌های فنی باعث ...

در آستانه ورود هایما s7 خودروی جدید ایران‌خودرو به بازار، عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که مدعی است این خودرو در تست‌های فنی باعث صدمه دیدن دو شهروند شده است؛ خبری که از سوی مسئولان ایران‌خودرو تکذیب شد.

به گزارش آنا، هایما S7 محصول جدید شاسی بلند ایران‌خودرو است که چندی پیش از آن رونمایی شد. این خودرو قرار است جایگاه ایران‌خودرو را در میان شاسی بلندهای ارزان قیمت احیا کند. تولید هایما S7 در سایت خراسان آغاز شده و کارهای مربوط به برندینگ و بازاریابی آن هم در حال انجام است. این خودرو قرار است به زودی به بازار بیاید.

شاسی بلند جدید ایران‌خودرو در دو مدل گیربکس دستی 71 میلیون و 900 هزار تومان و گیربکس اتوماتیک 78 میلیون و 900 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در آستانه به بازار آمدن این خودرو، عکس‌هایی از آزمایش فنی این خودرو در خیابان‌ها منتشر شده است. در توضیح این تصاویر آمده که این خودرو در تست فنی در تهران پلوس بریده و دو نفر را روانه بیمارستان کرده است. پلاک نشان‌دهنده این است که این خودرو نسخه «آزمایش فنی» در تهران است.

یک منبع آگاه در ایران‌خودرو گفت: این خودرو برای تست فنی در حال انتقال بود که در یکی از خیابان‌های تهران دچار تصادف شده است.

وی شکستگی شیشه این خودرو را هم به دلیل تصادف سرنشین با شیشه خودرو عنوان و بریدن پلوس را کاملا تکذیب کرد.


no49iqzd9ehwpefgtuo.jpg

vozbmvv6z9yvxnpwjjap.jpg

4t0c6ua2j6vl0mzw5i6.jpg

acr4f4mdwzr3tnpjvsr.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها