کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایران‌ایر همچنان صدرنشین بیشترین تاخیر پرواز


کد خبر : ۱۷۹۹۳چهارشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۳۸۱۴۷۱ بازدید

وزارت راه و شهرسازی آمار رسمی پروازهای فرودگاه مهرآباد در آبان ماه سال جاری را منتشر کرده که بر اساس آن همچنان دو ایرلاین دولتی ایران‌ایر و ...

وزارت راه و شهرسازی آمار رسمی پروازهای فرودگاه مهرآباد در آبان ماه سال جاری را منتشر کرده که بر اساس آن همچنان دو ایرلاین دولتی ایران‌ایر و آسمان بیشترین تاخیر را به ثبت رسانده‌اند.

بر اساس این گزارش در آبان سال 94، 4372 پرواز در فرودگاه مهرآباد از سوی 13 ایرلاین انجام گرفته که بیش از 34 درصد آنها با تاخیر مواجه شده‌اند.

بر این اساس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) که 15 درصد از کل پروازهای ماه گذشته را انجام داده تنها موفق به ثبت 223 پرواز به موقع شده است تا با 65 درصد تاخیر رکورددار تاخیرها باشد.

پس از ایران‌ایر شرکت هواپیمایی آسمان نیز که در آبان ماه 569 پرواز در فرودگاه مهرآباد داشته با 37 درصد تاخیر روبرو بوده است تا به این ترتیب دو ایرلاین دولتی ایران‌ایر و آسمان در مجموع 39 درصد از کل تاخیرهای ماه آبان را به خود اختصاص دهند.

در بین دیگر ایرلاین‌ها نیز وضعیت در بین شرکت‌هایی که تعداد پروازهای بیشتری را ثبت کرده‌اند متفاوتند.

شرکت هواپیمایی ماهان که 527 پرواز را در آبان ماه انجام داده موفق شده با 76 درصد پرواز به موقع آماری نسبتا قابل قبول را به ثبت برساند.

هواپیمایی قشم‌ایر نیز با 410 پرواز آمار ماهان را ثبت کرده‌اند و تنها در 24 درصد از پروازها تاخیر داشته‌اند.

پس از آنها شرکت هواپیمایی زاگرس با 459 و آتاایر با 463 پرواز جزء ایرلاین‌های نسبتا فعال در ماه گذشته بودند که آمار تاخیر آنها در حدود 40 درصد ثبت شده است.

در صف شرکت‌های هواپیمایی با تاخری پایین ایرلاین‌هایی مانند کیش‌ایر، کاسپین و معراج دیده می‌شوند که به ترتیب 25، 30 و 29 درصد از پروازهای آنها تاخیر داشته‌اند.

در این بین شرکت هواپیمایی پویاایر که با 28 پرواز کمترین فعالیت را در بین ایرلاین‌های ایرانی فعال در فرودگاه مهرآباد داشته موفق شده با ثبت 25 پرواز بدون تاخیر آمار 89 درصد پرواز به موقع را در این ماه ثبت کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها