کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نوبرانه‌های رنو ساندرو وارد بازار شدند + قیمت


کد خبر : ۱۷۹۴۴سه شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۲۳۱۵۶۵۹ بازدید

پیش فروش خودروی جدید رنو ساندرو که از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شده بود با استقبال خوبی از سوی متقاضیان مواجه شد و در دو نوبت با موعد ...

پیش فروش خودروی جدید رنو ساندرو که از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شده بود با استقبال خوبی از سوی متقاضیان مواجه شد و در دو نوبت با موعد تحویل بهمن و اسفند 94 تکمیل ظرفیت شده و هم‌اکنون فروش و پیش‌فروش این محصول جدید امکان پذیر نمی‌باشد .

در روزهای گذشته فروش فوری رنو ساندرو نیز انجام گرفت که در مدل دنده ای با قیمت 42 میلیون و 900 هزار و در مدل اتوماتیک با قیمت 48 میلیون و 900 هزار تومان (یک میلیون تومان تخفیف برای عرضه اولیه) با تحویل 30 روزه انجام گرفت که روز گذشته تعداد بسیاری محدودی از این خودرو زودتر از زمان مقرر شده وارد بازار شده اند .

با سرزدن به برخی از نمایشگاه‌های خودرو در تهران شاهد فروش خودروی ساندرو بودیم که در مدل دنده ای بین 44 و 45 میلیون و در مدل اتوماتیک حدود 50 میلیون تومان تعیین قیمت شده بودند.

ساندرو محصول جدید و مشترک گروه سایپا و رنو است که به لحاظ کیفی در شرایط مناسبی تولید می شود.  این خودرو  به لحاظ فنی و زیبایی، سلایق طیفی زیادی از مشتریان را به خود جلب کرده است و پیش بینی می شود در میان خودروهای در رنج قیمتی زیر 50 میلیون تومان، ساندرو اتومات با استقبال زیادی از طرف مشتریان روبرو شود. بهره گیری از گیربکسی قابل قبول و قیمت مناسب زیر 50 میلیون تومان، رنو ساندرو را در بین خودروهای ایرانی به عنوان یکی از ارزان ترین خودروهای اتومات مطرح کرده است.

تفاوت ساندرو دستی و اتوماتیک این محصول را می توان در آینه‌های جانبی با قاب همرنگ بدنه، زه جانبی همرنگ بدنه در پایین درها و دستگیره های همرنگ بدنه در مدل اتوماتیک تشخیص داد درحالی که در مدل دستی این قطعات به رنگ مشکی تولید و عرضه شده است که در تصاویر زیر مشخص می باشد .


   jl65gzviokgvkvxxq1r4.jpg

   2vq8i4qswgj2c6hvcz83.jpg

   2lzpm1jp6kog0dg7rzii.jpg

   nvdlr51qn7urdxj68a9s.jpg

    49a8uij1jhvhgnpjkfn.jpg

   9e18v81udg8j1ofy7kfb.jpg

   wjlwz17cyrdzeq5gnbyz.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها