کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طولانی‌ترین تونل شهر تهران


کد خبر : ۱۷۷۰۷یکشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸:۱۵۳۷۵۹ بازدید

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از انجام مطالعات برای ساخت تونل 10 کیلومتری صیاد شیرازی به عنوان بزرگترین تونل شهری پایتخت ...

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از انجام مطالعات برای ساخت تونل 10 کیلومتری صیاد شیرازی به عنوان بزرگترین تونل شهری پایتخت خبر داد.

علیرضا جاوید در مورد ادامه ساخت بزرگراه صیاد شیرازی با بیان اینکه در شمال این پروژه، احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه صیاد شیرازی با بزرگراه امام علی (ع)و بلوار ارتش به عنوان یکی از اولویت‌های این معاونت در حال پیگیری است گفت: پروژه ساخت بخش شمالی بزرگراه صیاد شیرازی جمعا دارای 10 پل و تقاطع غیرهمسطح است.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته دسترسی شرق به غرب بلوار ارتش مورد بهره برداری قرار گرفت گفت: طی ماه جاری نیز پل دوم این پروژه که دسترسی غرب به شرق را ایجاد می‌کند مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

جاوید با بیان اینکه تا پایان امسال بخش‌های دیگر این پروژه آماده بهره‌برداری می‌شود، گفت: تا پایان سال 95 بخش شمالی بزرگراه صیاد شیرازی نیز افتتاح می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد پروژه ساخت بخش جنوبی بزرگراه صیاد شیرازی نیز با بیان اینکه توسعه این بخش به صورت تونل از میدان سپاه تا بزرگراه صیادشیرازی نیز در مرحله مطالعات قرار دارد، گفت: طبق مصوبه شورای شهر فعلا مطالعات آن ادامه دارد.

وی در مورد هزینه‌های ساخت این تونل با بیان اینکه هنوز مطالعات هزینه انجام نشده است گفت: ساخت تونل‌های شهری هزینه زیادی در پی دارد و از آنجایی که این تونل 10 کیلومتری، بزرگترین تونل شهری پایتخت محسوب می‌شود قطعا هزینه زیادی را نیز در برخواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها