کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گران‌ترین آپارتمان فروخته شده در هفته گذشته


کد خبر : ۱۷۷۰۳یکشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶:۰۶۳۳۶۴ بازدید

هفته گذشته قرارداد فروش 7 آپارتمان میلیاردی به ثبت رسید. بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران با وجود آنکه ...

هفته گذشته قرارداد فروش 7 آپارتمان میلیاردی به ثبت رسید. بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران با وجود آنکه همچنان بیشترین حجم خرید و فروش‌ها متعلق به آپارتمان‌های ارزان قیمت است اما تعداد معاملات میلیاردی ثبت شده در محدوده زمانی 5 تا 12 آذر ماه حدود 7 معامله است.

نخستین قرارداد ثبت شده متعلق به آپارتمانی ۱۶۵ متری در شهرک آزمایش است که به قیمت متری ۶ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان به فروش رفته است. قیمت کل این آپارتمان یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان است. همچنین آپارتمانی در محله ولنجک به متراژ ۱۹۵ متر به قیمت ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به فروش رفت. در معامله دیگری در محله امانیه (منطقه ۳) آپارتمانی ۱۵۴ متری، یک میلیارد و ۳۵ هزار تومان فروخته شد.

اما گران‌ترین آپارتمان فروخته شده در هفته گذشته، آپارتمانی ۲۸۵ متری در محله فرمانیه، حصار بوعلی بود که ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین هفته گذشته در محله نصر گیشا آپارتمانی ۱۷۲متری به قیمت یک میلیارد و ۱۶۰میلیون تومان فروخته شد. فروش میلیاردی دیگری که به ثبت رسیده، آپارتمانی در محله سهرودی باغ صبا است که متراژ آن ۱۹۹ متر است و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش رفته است. در این هفته همچنین آپارتمانی ۱۹۴ متری در محله پسیان به قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به فروش رفت.

 

h77tvkoez6lbrj8x0v90.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها