کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کنترل حجم مصرف اینترنت تمامی اپراتورها ممکن شد


کد خبر : ۱۷۶۹۶شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸:۲۳۲۷۹۸ بازدید

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: کاربران می‌توانند برای مشاهده نمودار حجم مصرفی سرویس اینترنت در بازه‌های زمانی ...

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: کاربران می‌توانند برای مشاهده نمودار حجم مصرفی سرویس اینترنت در بازه‌های زمانی روزانه، تاریخچه مصرف اینترنت در بازه‌های زمانی اتصال به شبکه و فاکتور سرویس‌های خریداری شده به سایت شرکت‌ها مراجعه کنند.

غلامرضا داداش‌زاده اعلام کرد: کاربران می‌توانند برای مشاهده نمودار حجم مصرفی سرویس اینترنت در بازه‌های زمانی روزانه، تاریخچه مصرف اینترنت در بازه‌های زمانی اتصال به شبکه، فاکتور سرویس‌های خریداری شده، تست‌های انجام شده در سامانه سنجش سرعت با امکان ثبت شکایت براساس آنها، پرداخت صورتحساب و سنجش ظرفیت فیزیکی خط، به پورتال شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس اینترنت، بخش حساب کاربری خود مراجعه کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به اهمیت موضوع اندازه‌گیری و کنترل کیفیت و حجم سرویس ارائه شده به مشترکان اینترنت پرسرعت گفت: با توجه به الزام تمامی اپراتورهای PAP، شرکت مخابرات ایران و WiMAX از سوی رگولاتوری به ایجاد سامانه‌ای به منظور مشاهده ترافیک مصرفی اینترنت برای مشترکان، این امکان بر روی پورتال شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت فراهم شده است.

وی افزود: علاوه بر این سامانه، اپراتورها نرم‌افزارهای قابل دسترسی دیگری برای محاسبه حجم ترافیک مصرفی اینترنت را به همراه دستورالعمل‌های آموزشی بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی خود قرار داده‌اند. بر همین اساس مشترکان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ارائه‌دهنده سرویس، دریافت و نصب این نرم‌افزارها مطابق با دستورالعمل آموزشی ارائه شده از سوی اپراتور، ترافیک مصرفی واقعی خود را اندازه‌گیری کنند.

او تصریح کرد: مشترکان می‌توانند نسبت به مقایسه ترافیک مصرفی اندازه‌گیری شده در نرم‌افزارهای ارائه شده در پورتال شرکت‌ها و ترافیک مصرفی نمایش داده شده در حساب کاربری خود در یک بازه زمانی مشخص و یکسان اقدام کنند و درصورت عدم تطابق این اندازه‌گیری‌ها با یکدیگر، موضوع را با ثبت شکایت در سامانه 195، از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی پیگیری کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها