کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

استعفای نماینده مجلس به خاطر سیب‌زمینی‌های استان فارس


کد خبر : ۱۷۴۲۰دوشنبه، ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶:۵۸۸۲۰۸ بازدید

یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در اخطاری، نسبت به امحا و دفن 1700 تن سیب‌زمینی برای جلوگیری از کاهش قیمت ...
استعفای نماینده مجلس به خاطر سیب‌زمینی‌های استان فارساستعفای نماینده مجلس به خاطر سیب‌زمینی‌های استان فارس

یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در اخطاری، نسبت به امحا و دفن 1700 تن سیب‌زمینی برای جلوگیری از کاهش قیمت آن اعتراض و با تقدیم استعفای خود از سمت نمایندگی مجلس، صحن علنی را ترک کرد.

مهدی کوچک‌زاده در نشست علنی امروز دوشنبه پارلمان در اخطاری با استناد به اصل ۶۳ قانون اساسی، خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: «طبق اخبار مکرر و موثق، اطلاع یافتم که رئیس تعاونی روستایی استان فارس اعلام کرده 1700 تن سیب‌زمینی را برای جلوگیری از افت قیمت، امحاء و دفن کرده است.»

کوچک‌زاده همچنین تصریح کرد: ما این عمل را که الگوبرداری از اقتصاد سرمایه‌داری است، خلاف شرف و وجدان انسانی می‌دانیم و به مسئولان مربوطه خصوصاً وزیر کشاورزی تذکر می‌دهم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به لاریجانی اظهار داشت: آقای دکتر در کشوری که مردمش از گرسنگی به فحشا کشیده می‌شوند، کدام بی‌شرافتی به خود اجازه می‌‌دهد 1700 تن سیب‌زمینی را امحاء کند؟!

سپس علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به اخطار کوچک‌زاده، گفت: اخطار باید در موضوع بحث مجلس مطرح شود، نه راجع به موضوعات دیگر؛ ما الآن در بحث بیمه هستیم، شما باید وقت می‌گرفتید تا صحبت می‌کردید، اگر کسی خلافی می‌کند شما نباید خلاف کنید؛ اخطار باید راجع به دستور باشد.

کوچک‌زاده در پاسخ به لاریجانی با صدای بلند گفت: این مجلس اسلامی نیست.

وی سپس با حضور در جایگاه هیأت رئیسه این جملات را تکرار کرد و در نهایت برگه استفعای خود را روی میز علی لاریجانی گذاشت و صحن پارلمان را ترک کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها