کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

علت تاخیر در تحویل ام‌جی GS به مشتریان


کد خبر : ۱۷۲۸۷چهارشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳:۱۹۶۸۷۰ بازدید

در تحویل خودرو MG GS شاسی‌بلند تاخیر به‌وجود آمده است. یکی از مشتریان در گفت‌و‌گویی اعلام کرد: «بیشتر مشتریان که ثبت‌نام کرده‌اند، قرار تحویل ...
علت تاخیر در تحویل ام‌جی GS به مشتریانعلت تاخیر در تحویل ام‌جی GS به مشتریان

در تحویل خودرو MG GS شاسی‌بلند تاخیر به‌وجود آمده است. یکی از مشتریان در گفت‌و‌گویی اعلام کرد:  «بیشتر مشتریان که ثبت‌نام کرده‌اند، قرار تحویل بر 60 روز بوده است اما هنوز خودروها تحویل داده نشده است.» از دیگر سو، قانونی درباره جریمه خودروسازان در صورت تاخیر در تحویل تصویب شده است.

طبق این قانون در صورت تاخیر در تحویل خودروهای فروخته‌شده به روش فروش فوری و پیش‌فروش قطعی، خودروسازان و واردکنندگان خودرو ملزم به پرداخت ماهانه 2.5 درصد (30 درصد روزشمار) جریمه تاخیر در تحویل به مشتریان خواهند بود. جریمه تاخیر در تحویل خودروهای فروخته شده به روش سفارشی تیراژ محدود (حداکثر تاریخ تحویل در محصولات داخلی 3 ماه، وارداتی 4 ماه) معادل ماهانه 3 درصد (روزشمار 36 درصد) تعیین شده است.طبق این قانون خودروسازان و واردکنندگان خودرو ملزم خواهند بود جرایم یادشده را به صورت روزشمار به مشتریان پرداخت کنند.

درباره این اتفاق و صحت این خبر روزنامه "دنیای خودرو" از ارشاد تیمورتاش، مدیریت فروش شرکت مدیاموتور مسئله را جویا شد:

انتقاد خریداران MG GS  شاسی‌بلند درباره تحویل در تاخیر خودرو صحت دارد؟
حقیقت این است که تاخیر ایجاد شده است ولی ما با تمهیداتی این موضوع را جبران خواهیم کرد.اما عموم متقاضیان تحلیل‌شان این است که وقتی شصت روز کاری برای تحویل علام کرده‌ایم، شصت روز تاریخ تقویمی حساب می‌شود، اما اگر تعطیلات و روز جمعه را از آن کسر کنیم، تاخیر زیادی انجام نشده است.

این روزها بسیار به خدمات فروش و زمان تحویل ماشین‌ها انتقاد وارد می‌کنند و با توجه به این که قرار بر این است که طرح اکرام مشتری در اولویت باشد، چقدر گروه خودروسازی شما به این موضوع واقف است؟
به دلیل این که این محصول ماشین اصلی شرکت ماست و سیاست ما براساس مشتری‌مداری است، تلاش می‌کنیم رضایت مشتریان را جلب کنیم. خودرو کارهای ترخصیش در حال انجام است و نهایتا هفته آینده صددرصد خودروهای ما روند ترخیص‌شان را انجام می‌دهند و در پایان با عذرخواهی از مشتریان تلخی را به شیرینی تبدیل خواهیم کرد، زیرا باید سیاست جلب رضایت مشتری در اولویت اول صنعت خودرو قرار بگیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها