کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یارانه نقدی آبان ماه 94 واریز و قابل برداشت است


کد خبر : ۱۷۲۵۷چهارشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸:۴۷۱۹۱۰ بازدید

یارانه نقدی آبان ماه 94 به میزان 45 هزار و 500 تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت است .

یارانه نقدی مربوط به آبان ماه، ساعت 24 سه‌شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

مبلغ یارانه مرحله پنجاه و هفتم، همانند ماههای گذشته به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان است و هم اکنون قابل برداشت می باشد.

احمد میدری در پاسخ به این پرسش که یارانه چند درصد معترضان حذف یارانه نقدی بازگشته است، گفته است: تاکنون چیزی حدود 15 درصد افرادی که اعتراض کرده بودند، برگشت خورده است. در همین حال، تاکنون یارانه نقدی نزدیک به 3 میلیون نفر (اقشار مرفه) قطع شده است.

از معاون رفاه اجتماعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی سئوال شد که آیا تا پایان سال 3 میلیون نفر دیگر از دریافت یارانه نقدی حذف می‌شوند؟ که وی در پاسخ گفته است: این موضوع در بودجه آمده و کار بسیار سختی است ولی به نحوی در حال اجرای این تکلیف هستیم که حقوق افراد تضییع نشود.

میدری در پاسخ به این پرسش که منابع آزاد شده از محل حذف یارانه نقدی 3 میلیون ایرانی در کدام بخش‌ها هزینه خواهد شد؟ اظهارداشته است: تاکنون منابع زیادی آزاد نشده ولی قرار بوده است این منابع به کسری بودجه دولت کمک کند.

وی تصریح کرد: البته وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیشنهاد کرده است که در مرحله اول بخشی از این منابع به افراد معلول قطع نخاعی که تحت پوشش کمیته امداد هستند، اختصاص یابد. قانون گفته است که 40 درصد حداقل دستمزد که معادل 300 هزار تومان می‌شود، به این گونه افراد پرداخت شود.

اعتبار آزادشده از محل حذف یارانه نقدی 3 میلیون ایرانی ماهانه 136 میلیارد و 500 تومان و در سال یکهزار و 638 میلیارد تومان می‌شود.

در همین حال، با حذف 6 میلیون ایرانی از لیست یارانه بگیران تا پایان امسال، دولت درآمدی بالغ بر بیش از 273 میلیارد تومان به صورت ماهیانه و بیش از 3 هزار و 276 میلیارد تومان در سال کسب خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها