کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه مبل ایرانی 100 میلیونی در نمایشگاه مبلمان


کد خبر : ۱۷۲۱۹دوشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱:۳۲۷۷۰۱ بازدید

دبیراجرایی نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون گفت: انواع مبلمان ایرانی در نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون از 1 تا 100 میلیون و لوستر ایرانی ...
عرضه مبل ایرانی 100 میلیونی در نمایشگاه مبلمانعرضه مبل ایرانی 100 میلیونی در نمایشگاه مبلمان

دبیراجرایی نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون گفت: انواع مبلمان ایرانی در نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون از 1 تا 100 میلیون و لوستر ایرانی 300 هزار تومان تا 2 میلیون تومان زیر نظر اتحادیه قیمت گذاری شده است.

صفرحسن‌پور اظهار داشت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 10 هزار مترمربع با حضور 145 تولید کننده داخلی از امروز آغاز شد.

وی افزود: مصرف کنندگان در این نمایشگاه می توانند محصولات داخلی که توسط اتحادیه مبلمان قیمت گذاری شده است را با 25 درصد تخفیف خریداری کنند.

دبیر اجرایی نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون درباره قیمت محصولات عرضه شده در این نمایشگاه گفت: انواع مبلمان ایرانی در این نمایشگاه از 1 تا 100 میلیون و لوستر ایرانی  300 هزار تومان تا 2 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

حسن‌پور گفت: با پایان محرم و صفر خرید مردم  برای تامین جهیزیه آغاز می‌شود، به همین منظور در این نمایشگاه سعی شده که نیاز مصرف کنندگان را با قیمت مناسب و تحت نظارت اتحادیه عرضه شود.

وام خودرو قطعا آثار تورمی دارد

الله وردی دهقانی دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره وضعیت مشارکت اتحادیه‌های تولیدی در طرح خرید اقساطی کالای ایرانی گفت:دولت تلاش کرده که تورم را کاهش دهد اما به رکود توجه نکرده است.اکنون باید به سرعت سیاست‌های ضد رکودی را  همزمان با جلوگیری از تورم مجدد پیاده کند.

وی افزود:دولت باید راهکارهایی برای تحریک تقاضا در خرید کالای ایرانی در نظر گیرد که مبلغ کالای خریداری شده حتما به دست تولید کننده برسد و مصرف کننده با دریافت تسهیلات اقدام به خرید کالاهای دیگر نکند.

دهقانی یادآور شد: دولت زمانی که شروع به کنترل تورم کرد، به عواقب امروز آن توجهی نکرده بود.

وی درباره وام خودرو نیز گفت :میزان وام اعطایی دولت به صنعت خودرو بیشتر از ظرفیت تولید و موجودی انبار آنها بود، به طوری که خودرو سازان شروع به فروش مدت دار خودرو کرده بودند به همین منظور دولت وام خودرو را قطع کرد.

دهقانی در پاسخ به این سوال تسنیم که دولت تسهیلاتی را که به خودرو سازان داده از چه محلی بوده است، گفت: دولت در این زمینه باید پاسخگو باشد، اما باید اذعان کرد که اعطای وام خودرو قطعا آثار تورمی درجامعه خواهد داشت.

نمایشگاه مبلمان از امروز تا جمعه 29 مهر ماه از ساعت 10 صبح تا 9 شب در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها