کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بسته اینترنتی جدید اپراتور سوم و یک سوال


کد خبر : ۱۷۱۹۷دوشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹:۵۳۳۴۹۲ بازدید

اپراتور سوم ارتباطی کشور به تازگی با ارسال پیامکی به کاربران خود، از ارائه بسته جدیدی خبر داده است.

اپراتور سوم ارتباطی کشور به تازگی با ارسال پیامکی به کاربران خود، از ارائه بسته جدیدی خبر داده است.

رایتل طی روزهای گذشته با ارسال پیامکی به مشترکان از ارائه بسته جدیدی خبر داده و اعلام کرده است: «مقرون به‌صرفه‌ترین بسته مصرفی 30 روزه اینترنت همراه کشور با حجم ترافیک 3 گیگابایت + 3 گیگابایت شبانه، قیمت 15 هزار تومان، کد فعالسازی *142*1*1*3*4#.»

این بسته از نظر قیمت نزدیک به یکی از بسته های قبلی رایتل استکه با حجم 1.5 گیگابایتی و به صورت یک ماهه ارائه می شد و با قیمت 12 هزار و 500 تومانی از بسته‌های پرطرفدار رایتل بود.حال در کنار بسته های قبلی اپراتور سوم بسته جدید را هم ارائه کرده که البته چه در بسته‌های قبلی و چه در بسته‌های جدید علاوه بر مبلغ بسته‌های مذکور، مشترکان سیم کارت های اعتباری و دیتا ملزم به پرداخت هزینه ای بابت مالیات بر ارزش افزوده نیز هستند. با این وجود، به دنبال عرضه بسته جدید به ازای افزایش 2500 تومانی قیمت حجم بسته نسبت به مورد قبلی دو برابر شده است.

اما در این خصوص جا دارد به یک نکته نیز اشاره شود و آن اینکه این بسته در میان بسته‌های پایه اپراتور سوم ارائه نشده و در لیست بسته‌های حرفه ای قرار دارد.

در حالی که پیش از این برای دسترسی به بسته های با سرعت بالاتر و حرفه‌ای لازم بود کاربران در صورت دارا بودن شرایط اسکن مدارک خود را برای اپراتور ارسال کنند تا پس از رویت مدارک، مجاز به استفاده از بسته‌های حرفه ای شوند اما اکنون همگان می توانند به راحتی بسته مذکور را فعال کنند که به نظر می رسد با این شرایط محدودیت هایی که پیش از این دراین زمینه وجود داشت برطرف شده است.

نکته دیگر آنکه برای مشترکان سیم‌کارت‌های دیتا امکان استفاده از کد USSD وجود نداشته و این دسته از مشترکان اپراتور سوم می توانند برای فعالسازی این بسته از طریق سامانه اپراتور سوم اقدام کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها