کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد قیمت محصولات پتروشیمی استارت خورد


کد خبر : ۱۷۱۸۷یکشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸:۰۶۱۶۵۱ بازدید

کمتر از یک روز از پیش بینی افزایش قیمت در بازار پلیمرها شاهد رشد نرخ در این بازار بودیم که این بار بر خلاف گذشته حالت گسترده‌ای به خود . ..

کمتر از یک روز از پیش بینی افزایش قیمت در بازار پلیمرها شاهد رشد نرخ در این بازار بودیم که این بار بر خلاف گذشته  حالت گسترده‌ای به خود گرفت و اغلب گریدها را در برداشت. 

به گزارش اقتصادنیوز،کاهش حجم عرضه ها در بازار داخلی در کنار بهبود واقعی حجم تولید در صنایع پایین دستی مصرف کننده محصولات پتروشیمی هم اکنون شرایطی را ایجاد کرده که بازار با برتری تقاضا بر عرضه ها ، به سمت رشد نرخ ها سوق پیدا کرده است تا جایی که به احتمال قوی تا زمان اعلام قیمت های پایه جدید این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت. 

در کنار ابهام موجود در بازار باید نزدیکی به ایام اربعین را جدی بگیریم زیرا تقاضا برای ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف چه در ایران و چه در بازار صادراتی عراق افزایش خواهد یافت. 

این مطلب در کنار برنامه ریزی ها و هماهنگی های اتحادیه تأمین نیازهای صنایع پایین دستی که به برگزاری یک نمایشگاه بزرگ در شهر زیارتی کربلا منتهی شده است، باعث شده تا روزانه بین 50 تا 100 تن محصولات پلاستیکی بدون تعرفه واردات به کشور عراق صادر شود که گام بزرگی برای حمایت از صنایع پایین دستی به شمار می آید. 

به نظر می رسد روند افزایش حجم تولید در صنایع پایین دستی باز هم ادامه یابد که به تقویت حجم معاملات در بورس کالا و یا بازار داخلی منجر خواهد شد. 

موراد فوق در حالی است که هنوز هم بازار با برخی ابهامات رو به رو است. با توجه به انتظار بازار برای اعلام قیمت های پایه در روز دوشنبه ، به احتمال قوی ابهام موجود در بازار نیز برطرف خواهد شد و به افزایش حجم معاملات در بورس و بازار منتهی می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها