کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مزدا3 جدید جایگزین بنزهای پلیس می‌شود


کد خبر : ۱۷۰۶۱سه شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰:۳۵۱۷۴۹۸ بازدید

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه رونمایی از خودروی مکانیزه کنترل پارک خودروها از جایگزینی احتمالی مزدا 3 به جای خودروهای بنز پلیس خبر داد.
مزدا3 جدید جایگزین بنزهای پلیس می‌شودمزدا3 جدید جایگزین بنزهای پلیس می‌شود

سردار حسین اشتری در حاشیه نشست فصلی روسای پلیس راهور کشور با رونمایی از خودروی جدید مکانیزه کنترل پارک اظهار داشت: این خودروها که به صورت مکانیزه،‌ پارک خودروها در معابر پایتخت را کنترل می‌کنند قابلیت این را دارند تا با سرعت و دقت بیشتر و بهره‌مندی از سیستم تصویربرداری از خودروهایی که در مکان غیرمجاز اقدام به پارک کرده‌اند، نسبت به اعمال قانون خودروهای متخلف،‌ اقدام کنند.

فرمانده ناجا کنترل پارک دوبله غیرمجاز و عدم شارژ پارکومترها را از دیگر مزیت‌های این خودرو برشمرد و گفت: در حال حاضر قرار است این خودروها به صورت پایلوت در تهران به کار گرفته شوند و در صورت موفق‌آمیز بودن، در سایر شهرها نیز استفاده خواهند شد.

وی در خصوص جایگزینی مزدا 3 به جای بنزهای پلیس در پلیس راهور ناجا نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی خودروی مزدا وارد نیروی انتظامی شده‌ و در حال تست جاده‌ای این خودرو هستیم که البته در صورت موفقیت‌آمیز بودن این تست‌ها، قطعاً از این خودرو استفاده خواهیم کرد.

اشتری ادامه داد: طبق قوانین ما تنها مجاز به استفاده از خودروهای داخلی یا مونتاژ داخل کشور هستیم و در غیراینصورت باید مجوز استفاده از خودروهای دیگر را از ستاد کل نیروهای مسلح اخذ کنیم. همچنین هزینه نگهداری پایین خودرو و مطابقت ویژگی‌های فنی آن با ماموریت‌های پلیس از دیگر موارد مورد توجه ما در این مورد است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در صورت ارزیابی مثبت از این خودرو، قطعاً‌ از این خودرو در بخش انتظامی نیز استفاده خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها