کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیشنهاد خرید بیمه عمر به جای وام خرید خودرو


کد خبر : ۱۷۰۴۹سه شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸:۵۳۹۰۵۱ بازدید

پیشنهاد خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از روز گذشته به طور گسترده در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

روز گذشته و همزمان با آغاز طرح خروج از رکود دولت که دریافت وام خودرو با نرخ 16 درصدی در راس آن قرار داشت پیشنهادی جالب در شبکه های اجتماعی بازنشر شد.

بر این اساس یکی از کارمندان شرکت های فعال در زمینه بیمه عمر و پس انداز به شهروندان پیشنهاد داد به جای خرید خودرو و استفاده از وام 25 میلیون تومانی در بیمه عمر سرمایه گذاری و از سود سرشار آن بهره مند شوند.پیشنهادی که به شدت از سوی دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی مورد استقبال قرار گرفت و به سرعت در سایر شبکه ها و گروه های شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

این کارمند شرکت بیمه دو گزینه را به متقاضیان دریافت وام خودرو پیشنهاد داده که به شرح ذیل است: (متن ذیل بدون دخل و تصرف بازنشر شده است)

گزينه اول:

شما خودرو مي خريد و 7 ميليون را نقد و 25 ميليون را طي اقساط 7 ساله ماهانه 496 هزار تومن ميپردازيد در پايان سال هفتم يك خودروي 7 ساله با حدود 210 هزار كاركرد كه 49 ميليون برايش پرداختيد و حدود 18 ميليون مي ارزد خواهيد داشت.

گزينه دوم :

اگر ماهيانه 496 هزار تومن در يك شركت بيمه عمر سپرده گذاري و 7 ميليون را در يكي از بانكها سپرده گذاري طولاني مدت کنید در پايان سال هفتم شما از شركت بيمه با سود تضمين شده نقدا حدود 106 ميليون بابت بيمه عمر دريافت و از بانك حدود 31 ميليون گرفته و جمعا 137 ميليون پول خواهيد داشت.كمي عاقلانه فكر كنيد.

البته خبرها حکایت از استقبال شدید شهروندان از وام 25 میلیونی خودرو دارد و به نظر می رسد کمتر کسی به این پیشنهاد به طور جدی فکر و عمل کند.

* اخبار بانک



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها