کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ قطعی آپارتمان‌های فروخته‌شده در پایتخت


کد خبر : ۱۷۰۱۷دوشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲:۳۸۴۷۰۷ بازدید

محله‌هایی که در تهران از لحاظ قیمت به هم نزدیک هستند کم نیستند و خریدارانی که از تشابه قیمتی اطلاع داشته باشند می‌توانند، فایل‌های ...

محله‌هایی که در تهران از لحاظ قیمت به هم نزدیک هستند کم نیستند و خریدارانی که از تشابه قیمتی اطلاع داشته باشند می‌توانند، فایل‌های مناسب‌تری برای خرید پیدا کنند. به طور مثال آپارتمانی با عمر بنای نزدیک به 10 سال در محله ستارخان در طبقه چهارم بدون آسانسور متری 3 میلیون و 200 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. در حالی که آپارتمانی با عمر بنای 6 سال در طبقه دوم یک آپارتمان 5 طبقه در محله نواب نیز همین قیمت را دارد.

به گزارش دنیای‌اقتصاد، در شرق تهران آپارتمانی نوساز در محله کوکاکولا متری 3 میلیون و 900 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان 62 متری، دو خوابه مشابه آپارتمانی 7 ساله در محله ستاری شمالی است. در این محله آپارتمان نوساز نزدیک به متری 5 میلیون قیمت‌گذاری شده است. برخی از آپارتمان‌های کهنسال به طور کامل بازسازی شده و برای سکونت نیز مناسب هستند، گروه دیگر از این آپارتمان‌ها به دلیل سن بالا احتمال بازسازی کامل به شکل مشارکت در ساخت دارند و مناسب سرمایه‌گذاری  هستند. به طور مثال آپارتمانی 90 متری در خیابان حجاب ،تک واحدی که عمر بنای آن30 سال است متری 3 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است .این نرخ مشابه آپارتمانی نوساز در محله جیحون است. در شماره‌های بعدی در همین ستون لیست کامل از آپارتمان‌هایی که در دو محله متفاوت دارای قیمت مشابه هستند منتشر می‌شود.

 

qwv86i6xx2612wwug09.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها