کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حضور کارکنان بانک صادرات در شعب موسسه منحله میزان


کد خبر : ۱۷۰۱۲یکشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳:۴۷۳۳۲۷ بازدید

حضور کارکنان بانک صادرات در شعب موسسه مالی و اعتباری منحل شده میزان قوت قلبی در دل سپرده گذاران ایجاد کرده است.
حضور کارکنان بانک صادرات در شعب موسسه منحله میزانحضور کارکنان بانک صادرات در شعب موسسه منحله میزان

 بالاخره پس از مدت ها کش و قوس و خبرهای مثبت و منفی درباره موسسه مالی و اعتابری میزان به نظر می رسد سپرده گذاران این موسسه درحال عاقبت به خیر شدن هستند.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار اخبار بانک از روز نخست اجرا و پاسخگویی به تعهدات و سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری میزان حکایت از امیدواری و قوت قلب سپرده گذاران می باشد.در روز نخست پاسخگویی بانک صادرات، برخی از کارمندان این بانک بزرگ خصوصی در شعب موسسه میزان مستقر شده اند و در حال پاسخگویی به مشتریان هستند.مشتریان و سپرده گذاران نیز که در ۱۰ ماه گذشته فشار فراوانی را متحمل شده اند با صعه صدر و آرامش و همچنین امیدوار به آینده در شعب حضور پیدا کرده و افتتاح حساب می کنند.

مشتریان و سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری میزان از صبح روز گذشته در شعب موسسه خود حضور پیدا کرده و با به همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه حساب جدیدی با نرم افزار بانک صادرات افتتاح می کردند.هر چند تعدادی از سپرده گذاران این موسسه مالی و اعتباری از اینکه باید حداقل مبلغ ۱۰ هزار تومان به جهت افتتاح حساب واریز نماینده گله داشتند اما به نظر می رسد آرامش و امیدواری به جهت حضور کارکنان بانک صادرات در شعب میزان بدست آورده بودند.

سوال خبرنگار ما از یکی از کارمندان بانک صادرات مستقر در شعب موسسه میزان نیز حکایت از این دارد که قرار است بزودی پیامکی به سپرده گذاران ارسال و اطلاع رسانی لازم داده شود.کارکنان موسسه میزان نیز همکاری خوب و موثری با کارکنان بانک صادرات داشتند و آنها نیز امیدوار شده اند از بلاتکلیفی و سرگردانی نجات پیدا کنند.

نکته جالب توجه در شعبات موسسه میزان این بود که کارکنان بانک صادرات با آرامش با مشتریان و سپرده گذاران موسسه برخورد می کردند و این از جمله نکات مثبت روز نخست پاسخگویی بانک صادرات به سپرده گذاران موسسسه میزان بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها