کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروهای سایپا در طرح خرید با وام 25 میلیون اعلام شدند


کد خبر : ۱۷۰۰۷یکشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶:۲۷۵۸۵۳۸ بازدید

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا سبد محصولات این شرکت در طرح جدید وام 25 میلیونی را اعلام کرد.

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا سبد محصولات این شرکت در طرح جدید وام 25 میلیونی را اعلام کرد.

رضا تقی‌زاده اظهار کرد: خودروهای خانواده پراید، تیبا، گروه برلیانس، تندر L90 وپارس تندر، وانت دوکابین ریچ، همچنین وانت نیسان شوکا و نیسان وانت Z28ND در این طرح قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه سود این وام 16 درصد تعیین شده است گفت: این وام از روز دوشنبه 18 آبان‌ماه اجرایی خواهد شد و تمامی هموطنان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در این طرح شرکت کنند.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا بانک های عامل معرفی شده از سوی بانک مرکزی را به عنوان منابع مورد نظر برای تامین مالی این طرح معرفی کرد و گفت: متقاضیان در این طرح بدون نیاز به حضور در بانک‌ها و تنها با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا می‌توانند در این طرح شرکت کرده و نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.

تقی زاده افزود: بر اساس دستور العمل اعلامی در این طرح 80 درصد قیمت خودرو تا سقف 25 میلیون تومان قابل پرداخت بوده و حد اکثر تا سقف 84 ماه در قبال ارائه اسناد تجاری به صورت چک یا سفته قابلیت اجرا دارد که بدلیل محدودیت تعداد چک در اختیار مشتریان پیش بینی می‌شود دوره بازپرداخت از چهار سال فراتر نرود.

وی از تمامی کسانی که تمایل به شرکت در این طرح دارند خواست که فقط با حضور در نمایندگی های مجاز در این طرح شرکت و از پرداخت هرگونه وجهی به افراد خودداری کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا همچنین از متقاضیان خواست که از مراجعه به دفاتر غیر مجاز، آگهی روزنامه، پیام‌های تلفنی، پیامک، سایتهای اینترنتی غیر رسمی و غیر مجاز جدا خودداری کرده و در صورت واریز وجه به حساب شرکت سایپا از طریق حساب بانکی بنام صاحب حساب و از طریق پوز به عنوان درج شده شرکت سایپا در فیش اخذ شده توجه کرده و در صورت عدم انطباق، آن را به شماره تلفن 096770 گزارش کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها