کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات کارت اعتباری خرید برای کارگران


کد خبر : ۱۶۸۹۹چهارشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶:۱۰۳۸۹۸ بازدید

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با بیان این که تخصیص کارت اعتباری خرید کالای ایرانی به کارگران در دستورکار نشست کارگران و کارفرمایان ...

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با بیان این که تخصیص کارت اعتباری خرید کالای ایرانی به کارگران در دستورکار نشست کارگران و کارفرمایان با وزیر کار بود، گفت: کارگران در این نشست به ادغام صندوق تامین اجتماعی اعتراض کردند.

سید هادی ابوی در مورد نشست روز گذشته تشکل‌های کارگری، کارفرمایی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در این نشست دستمزد سال 95 کارگران بود که شکاف بسیاری با واقعیت‌های جامعه دارد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه افزایش تعامل نمایندگان کارگری، کارفرمایی با دولت در خصوص تعیین مزد سال آینده کارگران از مهمترین درخواست‌ها بود افزود: هم اکنون نشست‌های دستمزد وزارتخانه آغاز شده و در این باره کارگروه ویژه تشکیل شده است.

ابوی با تاکید بر اینکه نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی به شدت با تجمیع صندوق تامین اجتماعی در دیگر صندوق‌ها مخالفت کردند گفت: دولت نه تنها به صندوق تامین اجتماعی کمک نکرده بلکه بدهی‌های سنگینی به این مجموعه دارد، بنابراین به هیچ عنوان زیر بار ادغام آن نخواهیم رفت.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران افزود: تخصیص کارت اعتباری به کارگران هم از موضوعات دیگر مطرح شده در این نشست بود که قرار شد به کارگران با پیشنهاد کسر اقساط از یارانه یا مزد دریافتی از کارفرمایان تسویه شود.

وی گفت: این تسهیلات اعتباری با هدف خرید کالای ایرانی از طریق تعاونی‌های سراسر کشور به صورت ارزان‌قیمت به کارگران تخصیص داده خواهد شد.

ابوی تشکیل تعاونی فراگیر ملی برای تشکل‌های کارگری را از دیگر مباحث این نشست عنوان کرد و گفت: تعاونی فراگیر ملی با حضور تشکل‌های کارگری تشکیل خواهد شد تا فعالیت‌های سودآور برای کانون‌ها و انجمن‌ها داشته باشند.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران درباره نحوه تعیین دستمزد سال 95 کارگران به خبرنگار فارس گفت: اقدامات خوبی در سطح وزارتخانه انجام شده است که یکی از آنها آغاز به کار کمیته ویژه دستمزد سال 95 بود.

وی افزود: کارگروه ویژه دستمزد تشکل‌های کارگری هم آغاز به کار کرده و هیچ اصراری بر روی درصد آن نداریم، بلکه تامین معیشت کارگران مهم‌ترین خواسته ما است.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها