کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد با کسانی که بر گرانی مسکن دامن می‌زنند


کد خبر : ۱۶۸۷جمعه، ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱:۴۲۱۷۴۲ بازدید

رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران از برخورد با مشاوران املاک متخلف خبر داد و گفت: اتحادیه املاک استان تهران با نظارت بر فعالیت مشاوران املاک توسط بازرسان اتحادیه با برهم‌زنندگان بازار و مشاورانی که بر گرانی مسکن در دامن می‌زنند برخورد می‌کند.

حسام عقبایی اظهار کرد: اتحادیه املاک استان تهران با نظارتی که بر فعالیت مشاوران املاک دارد آماده دریافت انتقادات مردم از برهم زنندگان بازار است.به گفته وی با مشاوران املاکی که به گرانی در خرید و فروش‌ها دامن می‌زنند یا موجران و مالکان را تشویق به قیمتی بیش از قیمت واقعی منطقه‌ای می‌کنند، برخورد می‌شود. همچنین با مشاوران املاکی که برای سودجویی در انعقاد قراردادها تلاش می‌کنند نیز برخورد می‌شود.

عقبایی اظهار کرد: در صورت دریافت گزارش از تخلفات بازرسان اتحادیه، با مشاور املاک متخلف برخورد می‌شود و اتحادیه آمادگی دریافت گزارشات مردم از مشاوران املاک دارد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با اشاره به اینکه در صورت وجود هرگونه تخلف با مشاوران برخورد می‌شود،‌ افزود:این تخلفات صنفی و سوداگری بازار مسکن موجب برهم زدن بازار مسکن می‌شود بنابراین اقدامات لازم از سوی اتحادیه صورت می‌گیرد. همچنین باید توجه شود که مشاوران مسکن در هر منطقه باید متعادل کننده قیمت‌ خرید و فروش ملک در آن منطقه باشند.

وی با بیان اینکه مشاوران املاک باید اطلاعات کافی حقوقی و منطقه‌ای را داشته باشند، اظهار کرد: مشاوران املاک باید در حوزه سازه، حقوق متعاملین و ملک تخصص داشته باشند تا متعاملین را نسبت به رسیدن قیمت واقعی ملک قانع کنند.

عقبایی گفت: مشاوران املاک می‌توانند با بیان دلایل منطقی دوطرف معامله را متقاعد کنند تا معامله‌ای بدون مشکل منعقد شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه هرگونه تخلف از سوی مشاوران املاک موجب نگرانی میان شهروندان می‌شود با هرگونه تخلف برخورد می‌شود.

عقبایی تاکید کرد: نباید بگذاریم نوسانات قیمت بازار مسکن بدون دلیل ایجاد شود و تاثیرات منفی بر این بازار بگذارد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با اشاره به تاثیر قیمت زمین، ساخت و سود مسکن گفت: باید مسکن با سود منطقی خرید و فروش شود که اگر این سود بیش از 30 درصد باشد با سوداگری همراه شده است و باید جلوی آن گرفته شود.

وی اظهار کرد: افزایش تسهیلات مسکن به شرط نظارت دقیق از سوی دولت به نفع بازار مسکن است و باعث تشویق به خرید و فروش ملک و صاحبخانه‌ شدن متقاضیان می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها