کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروهای لوتوس وارد بازار شدند + قیمت


کد خبر : ۱۶۸۴۲سه شنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۳:۴۷۳۱۷۴۷ بازدید

لوتوس خودروساز 63 ساله انگلستانی است که به طراحی و ساخت خودرو‌های اسپرت با وزن کم و هندلینگ و آیرودینامیک فوق‌العاده ...
خودروهای لوتوس وارد بازار شدند + قیمتخودروهای لوتوس وارد بازار شدند + قیمت

لوتوس خودروساز 63 ساله انگلستانی است که به طراحی و ساخت خودرو‌های اسپرت با وزن کم و هندلینگ و آیرودینامیک فوق‌العاده مشهور است . این خودروساز انگلیسی پس از بروز برخی مشکلات مالی در سال 1996 توسط پروتون مالزی خریداری شد اما این مالکیت به هیچ وجه دخالت پروتون مالزی در محصولات و مسائل فنی لوتوس را در پی نداشت.

کمپانی لوتوس هم‌اکنون سه محصول الیز ، اگزیج و ایوورا را در 11 مدل متنوع به بازار عرضه می‌کند که عمدتا به دلیل دینامیک خاص ، مشتریان خاص خود را دارند . ایلیا‌موتور در نخستین گام حضور لوتوس در ایران دو مدل الیز S و الیز 220 کاپ را برای عرضه به مشتریان خاص لوتوس در ایران انتخاب کرده است .

ui4sysagl11epd8ekjh.png

خودروهای لوتوس روز گذشته در بازار تهران در مدل الیزه CUP 220 حدود 350 میلیون تومان و در مدل الیزه S حدود 325 میلیون تومان قیمت گذاری شدند .

از مشخصات دو لوتوس موجود در بازار ایران میتوان به موتور 4 سیلندر 1.8 لیتر سوپرشارژ با قدرت 217 اسب بخار ، موتور وسط دیفرانسیل عقب، گیربکس Asisn Japan ، کمک های قابل تنظیم، رینگ فورچ، ترمز Brembo و AP Racing، فرمان momo Racing، کیت اگزوز ، حالت اسپرت DPM لوتوس و شتاب 0 تا 100 معادل 4.2 ثانیه اشاره نمود .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها