کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودرویی تازه‌ وارد با ظاهری زیبا به کشور


کد خبر : ۱۶۶۳۷سه شنبه، ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳:۴۷۲۰۲۸۳ بازدید

با توجه به واردات خودروهای 2016 و نسل جدید، رقابتی جدی میان برندهای مختلف در بازار ایجاد شده است. شاسی‌بلندهای کوچک و متوسط این ...
خودرویی تازه‌ وارد با ظاهری زیبا به کشورخودرویی تازه‌ وارد با ظاهری زیبا به کشور

با توجه به واردات خودروهای 2016 و نسل جدید، رقابتی جدی میان برندهای مختلف در بازار ایجاد شده است. شاسی‌بلندهای کوچک و متوسط این روزها در بازار طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و شرکت‌های مختلفی از جمله مرسدس بنز و BMW نیز وارد این بازار شده‌اند. با توجه به اینکه لکسوس اخیرا در بازار جهانی با محدودیت‌ها فروش رو‌به‌رو بوده و نتوانسته با رقبایش به رقابت بپردازد، خودرویی جدید با نام تجاری NX را راهی بازار کرده است.

لکسوس NX خودرویی است که ظاهری مدرن‌تر و جدیدتر نسبت به RX دارد. بسیاری از محصولات شرکت لکسوس با استفاده از طرح‌های محصولات قبلی این شرکت ساخته می‌شوند و این محصول نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما شرکت لکسوس اعلام کرده که 90 درصد طراحی این خودرو کاملا منحصر به همین مدل است. این محصول در سه مدل متفاوت NX200t، BX200t Sport، NX300h hybrid  معرفی و عرضه می‌شود. لکسوس برای مدل هیبریدی NX از موتور کمری هیبریدی با حجم 2.5 لیتر استفاده کرده که قدرت 194 اسب‌بخار را تولید می‌کند. همچنین برای مدل بنزین‌سوز از یک موتور دو لیتری مجهز به توربوشارژر با قدرت 235 اسب‌بخار استفاده کرده‌ است.

خریداران می‌توانند خودروی خود را به صورت انتخابی به صورت دیفرانسیل جلو یا دیفرانسیل عقب خریداری کنند. این مدل از لکسوس به تازگی وارد بازار کشور شده‌است و انتظار می‌رود با استقبال خوبی رو‌به‌رو شود. مدل‌های 2015 وارد شده به کشور از نوع NX200t و NX300h، که هرکدام به ترتیب با قیمت‌های حدود 365 میلیون تومان و 350 میلیون تومان عرضه و به ‌فروش می‌رسند. نکته قابل توجه، اختلاف قیمت 15 میلیون تومانی میان این دومدل از NX است، که با توجه به تعرفه واردات خودروهای هیبریدی و بنزین‌سوز این اختلاف رقم ایجاد شده است. 

   n5gqhd5erbu9du6zlh.jpg

   4x7oujux3umba65hlapz.jpg

  3ixpmkcpijh7kkpw7ek.jpg

* آرمین محسنی 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها