کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویر مفهومی از محصول جدید سامسونگ


کد خبر : ۱۶۴۳۹سه شنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۷:۴۷۵۳۴۲ بازدید

تصاویر مفهومی از محصول آینده سامسونگ با نام «گلکسی S7 اج» منتشر شده که تا اوایل سال 2016 میلادی عرضه می شود.

تصاویر مفهومی از محصول آینده سامسونگ با نام «گلکسی S7 اج» منتشر شده که تا اوایل سال 2016 میلادی عرضه می شود.

سامسونگ در سال های اخیر تبدیل به یکی از کمپانی هایی شده که توانسته نگاه مخاطبان را به خود جلب کند. این کمپانی سال ۲۰۱۵ میلادی را با عرضه محصولاتی مانند گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج آغاز کرد و در ادامه نیز محصولات دیگری از خانواده گلکسی نوت 5 را وارد بازار فناوری کرد.

در این میان نیز محصولات میان رده بسیاری عرضه شدند تا بتوانند پاسخگوی سلایق بسیاری باشند.
 


سامسونگ محصول جدیدی را در اوایل سال 2016  میلادی و با نام « Galaxy S۷ Edge» رونمایی خواهد کرد که تصاویر اولیه و مفهومی از آن منتشر شده تا گواهی از قابلیت های این محصول جدید باشد. پیش بینی می شود Galaxy S۷ Edge با مدل دیگری نیز همراه باشد که Galaxy S۷ نامیده خواهد شد. همانند Galaxy S۶ Edge که با Galaxy S۶ همراه بود.
 


تصاویر مفهومی و اولیه منتشر شده از محصول آینده سامسونگ نشان می دهد که این محصول نیز همانند محصول قبلی از کناره و لبه هایی خمیده برخوردار خواهد بود که ظاهری ذوزنقه ای شکل به آن می بخشد. سامسونگ محصول قبلی خود را نیز با لبه های خمیده ارائه کرده بود و چرایی آن را در راحت بودن کاربران در حمل اسمارت فون عنوان کرده بود.

قابلیت های محدودی از این اسمارت فون منتشر شده که از میان آنها می توان به امکان شارژ وایرلس و ضد آب بودن اشاره کرد. این قابلیت را می توان از طریق کاورهایی که پورت ها را در برگرفته اند تشخیص داد. اما باید تا زمان اعلام رسمی کمپانی سامسونگ درباره این محصول منتظر ماند.
 

سامسونگ و اپل در سال های اخیر تبدیل به یکی از رقبای جدی یکدیگر شده اند که محصولاتی گاها شبیه به دیگری را عرضه می کنند تا از دنیای رقابت باز نمانده و بتوانند نگاه مخاطبان را با خود همراه کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها