کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از پمپ‌بنزین ایرانی در مهر


کد خبر : ۱۵۵۵۱سه شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴:۵۷۸۰۰۶ بازدید

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران عرضه سوخت کشور با اعلام اینکه بر اساس دستور وزیر نفت در آینده نزدیک جایگاه‌های سوخت کشور در قالب برندهای ...

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران عرضه سوخت کشور با اعلام اینکه بر اساس دستور وزیر نفت در آینده نزدیک جایگاه‌های سوخت کشور در قالب برندهای تجاری فعالیت خواهند کرد گفت: مهرماه از یکی از برندها رونمایی خواهد شد.

بیژن حاج محمدرضا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد خبرگزاری تسنیم گفت: برای اولین بار در صنعت نفت کشور جایگاه‌های اختصاصی سوخت مایع و گاز کشور می‌توانند در قالب برند تجاری به فعالیت بپردازند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت می‌توانند با تأسیس شرکت سهامی خاص اقدام به ایجاد یک برند کنند گفت: البته شنیده شده است که شرکت‌های خارجی هم می‌توانند در قالب برند به جایگاه‌داری در ایران بپردازند اما نه جایگاه‌های ساخته شده فعلی بلکه با ساخت جایگاه‌های سوخت جدید. خبر‌های غیر رسمی از موافقت وزارت نفت با ساخت حداقل 100 جایگاه توسط دو شرکت توتال و شل حکایت دارد.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران عرضه سوخت کشور با اظهار اینکه اساسنامه یک شرکت سهامی خاص به همین منظور آماده شده است گفت: مجمع عمومی آن نیز مهرماه برگزار می‌شود. همچنین از میان ده نام پیشنهاد داده شده به احتمال زیاد یکی از دو نام " سوخت سبز ایران" یا "ایرانیان" برای این برند تعیین خواهد شد.

حاج محمدرضا درباره مزیت ایجاد برندسازی در بخش جایگاه‌های سوخت گفت: علاوه بر تنوع در ساختار جایگاه‌ها و شناسائی راحت آن، استفاده از امکانات جایگاه‌های قوی برای تقویت جایگاه‌های ضعیف هم برند، همسطح شدن کیفیت کلیه جایگاه‌های هم برند، حذف ضوابط دست و پاگیر وزارت نفت، دفاع از حقوق جایگاه‌داران، شناسایی آسان جایگاه‌های متخلفان، امکان اجاره انبارهای فرآورده‌های نفتی، امکان تبلیغات و  امکان استفاده از تسهیلات بانکی از مزایای ایجاد برندسازی در بخش جایگاه‌داری است.

وی گفت: البته برندسازی در شرایط کنونی نه تنها سودی برای جایگاه‌ها ندارد بلکه هزینه‌هایی را هم به آنها تحمیل می‌کند. امیدواریم با ایجاد برند در این بخش، اقدامات لازم برای تبدیل کارمزد به حق‌العمل‌کاری انجام شود.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها