کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال پیش‌فروش محصول جدید ایران‌خودرو از مهرماه


کد خبر : ۱۵۴۶۳شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴:۴۷۲۳۰۳۰ بازدید

در شرایطی که مشتریان ایرانی چشم انتظار حضور خودروسازان بزرگ دنیا در کشور هستند، ایران خودرو و سایپا در حال رو کردن خودروهای ...

در شرایطی که مشتریان ایرانی چشم انتظار حضور خودروسازان بزرگ دنیا در کشور هستند، ایران خودرو و سایپا در حال رو کردن خودروهای جدید چینی خود هستند.

ایران خودرویی‌ها که همین چند وقت پیش از یک شاسی بلند چینی رونمایی کرده بودند، بی‌سر و صدا سرگرم تولید محصول چینی دیگری هستند. آن طور که آمار تولید خودرو در ماه پیش مشخص می‌کند، ایران خودرو 15 دستگاه محصول سواری دانگ فنگ را تا پایان مرداد ماه به تولید رسانده است. همانگونه که نجفی منش عضو هیئت مدیره قطعه سازان کشور شب گذشته در شبکه 5 اعلام نمودند در ماه پیش رو فروش 3 خودروی جدید آغاز خواهد شد که به احتمال فراوان یکی از خودروها محصول جدید دانگ فنگ باشد .

هرچند ایران خودرویی ها رسما نام محصول چینی جدید خود را اعلام نکرده‌اند، اما به گفته منابع آگاه، محصول جدید، اچ سی کراس نام دارد. ظاهرا موتور این خودرو همان تی یو 5 معروف (موتور فعلی پژو 206) است و از گیربکسی ژاپنی بهره می برد.

دانگ فنگ پیش تر به واسطه عرضه کامیون و حواشی زیادی که در این ماجرا رخ داد، طعم بازار ایران را چشیده و حالا می خواهد شانس خود را در بخش محصولات سواری نیز بیازماید. این شرکت جزو چهار خودروساز بزرگ چین به شمار می رود و هم اکنون بخشی از سهام پژوی فرانسه را در اختیار دارد و از همین رو برخی کارشناسان، آمدنش به ایران خودرو را به نوعی به پژو ربط می دهند.

به احتمال فراوان قیمت پایه این خودرو بین 50 تا 60 میلیون تومان باشد .
 

f8wnmtmi0j1055qgaibg.jpg

tfxk21fcva9y3mq8xth.jpg

tvnr2ay9qg88zcnsx3bk.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها