کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طرح جدید فروش محصولات کرمان‌موتور - شهریورماه 94


کد خبر : ۱۵۳۰۴دوشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳:۲۰۱۶۶۶۵ بازدید

گروه خودروسازی کرمان‌موتور پیش‌فروش جدید محصولات خود را از امروز 16 شهریورماه 94 با افزایش قیمت برخی محصولات خود که از ماه گذشته ...
طرح جدید فروش محصولات کرمان‌موتور - شهریورماه 94طرح جدید فروش محصولات کرمان‌موتور - شهریورماه 94

گروه خودروسازی کرمان‌موتور پیش‌فروش جدید محصولات خود را از امروز 16 شهریورماه 94 با افزایش قیمت برخی محصولات خود که از ماه گذشته تصویب شده است، آغاز نمود .

در طرح فروش شهریورماه خودروی جک S5 با موعد تحویل مربوط به ماه‌ اسفند و مدل 94 می باشد . به گفته مسئولان کرمان‌موتور پیش‌فروش دیگر محصول جدید این شرکت یعنی لیفان 820 از اواخر مهرماه آغاز خواهد شد .

محصول "اس5" که پیش تر 74 میلیون و 800 هزار تومان فروخته می شد اکنون با 600 هزار تومان افزایش، 75 میلیون و 400 هزار تومان فروخته می شود.

کرمان موتور همچنین خودرو "جی5" در دو مدل دنده ای و اتومات را به ترتیب 400 و 500 هزار تومان گران کرده است و در حال حاضر این خودروها به قیمت 49 میلیون و 200 هزار تومان برای نوع دنده ای و 58 میلیون و 900 هزار تومان در مدل اتومات به فروش می رود.اما محصولات این شرکت خودروسازی با برند لیفان نیز از افزایش قیمت بی نصیب نمانده است و در قیمت گذاری جدید محصول "لیفان 620" شاهد افزایش 350 هزار تومانی این خودرو نسبت به قبل هستیم و این خودرو به قیمت 44 میلیون و 150 هزار تومان فروخته می شود.

خودرو لیفان "ایکس60" که پیش تر و در دور قبلی فروش با تخفیف یک میلیون و 500 هزار تومانی به خریداران عرضه می شد بدون تغییر قیمت یعنی با همان 61 میلیون و 100 هزار تومان منتهی بدون تخفیف عرضه می شود.

شرایط فروش هم اکنون در نمایندگی‌های کرمان خودرو در سراسر کشور فعال می باشد . 

طرح فروش کلیه محصولات برای شهریورماه 94 به شرح زیر می باشد :
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها