کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وزیر صنعت: عذرخواهی می کنم


کد خبر : ۱۵۱۶۹پنجشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱:۳۹۱۷۹۳۳ بازدید

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، در مورد سخنان جنجالی اخیرش گفت: من متن صحبت های خودم را ...

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، در مورد سخنان جنجالی اخیرش گفت: من متن صحبت های خودم را پیاده کردم و آنچه که در حضور خبرنگاران بیان کردم این بود که مردم محق هستند و مردم ولی نعمت ما هستند.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت تاکید کرد: من عذرخواهی می کنم و به خریداران خودرو جسارت نکرده ام.

به گزارش انتخاب، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، در مورد سخنان جنجالی اخیرش گفت: من متن صحبت های خودم را پیاده کردم و آنچه که در حضور خبرنگاران بیان کردم این بود که  مردم محق هستند و مردم ولی نعمت ما هستند.

وی درباره کمپین نخریدن خوردهای داخلی گفت: کمپین یعنی مبارزه سازمان یافته، اگر گروهی بخواهند مبارزه سازمان یافته با تولید داخلی کند، گناه است و هر کسی چنین کمپینی راه بیندازد مغایر منافع ملی عمل کرده است.

وزیر صنعت تولید روزانه خودرو در کشور را 4 هزار دستگاه در کشور بیان کرد و گفت: نخریدن خودروی داخلی مغایر با مصالح ملی است.مردم همیشه خودروی داخل را خریده اند ولی راه افتادن این کمپین با فرمایشات رهبری همخوانی ندارد.

نعمت زاده تاکید کرد: من عذرخواهی می کنم و به خریداران جسارت نکرده ام، دروغ بستن درباره ثروت من، در شان ما نیست، هیچگاه حتی یک سهم از ایران خودرو ندارم.

نعمت زاده با تاکید بر اینکه پارسال با 50 درصد افزایش تولید خودرو در کشور، قطعه سازان 50 هزار نیرو استخدام کردند اظهار داشت: خودروسازی بین 18 تا 19 درصد ارزش افزوده ایجاد می کند، 3/5 درصد تولید ناخالص داخلی کشور و 12 درصد اشتغال بخش صنعت به خودروسازی اختصاص دارد که همه اینها نشان می دهد باید از تولید داخلی و ملی حمایت کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت باز هم تاکید کرد: بنده با کمپین نخریدن کالای داخلی مخالف و معتقدم به جای این کمپین باید برای بهبود کیفیت، رضایتمندی مشتری، کاهش قیمت، خرید کالاهای داخلی و حمایت از تولید ملی کمپین راه انداخت.

نعمت زاده با اشاره به اینکه کیفیت خودروی امروز پایین ، ولی نسبت به سه ماه پیش بهتر شده است ادامه داد: هر چیزی قیمت خودش را دارد، معلوم است کیفیت پراید با خورویی که 150 سال سابقه دارد یکسان نیست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: من عرض می کنم که چون مذاکرات هسته ای طول کشید اثرات آن دیر نمایان شد، اینکه امروز قیمت ارز از 1/5 سال پیش کمتر است، باید پذیرفت این نرخ طبیعی ارز است و نباید انتظار داشت نرخ ارز خیلی کمتر شود. الان تورم حد 14 تا 15 درصد است، قبلا واردات ما با ارز مبادله ای بود و این تفاوت به ضرر تولید داخلی بود، ولی با تک نرخی شدن ارز امروز واردات در مقایسه با تولید داخل مقرون به صرفه نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها