کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهره مندی مشتریان بانک سپه از سود روزشمار 19.5 درصد


کد خبر : ۱۵۰۰۸شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸:۴۷۱۶۱۳۵ بازدید

اخبار بانک: در قالب یک طرح الکترونیکی مشتریان بانک سپه می توانند از نرخ سود روزشمار تا 19.5 درصد بهرمند شوند.

بانک سپه برای اولین بار در نظام بانکی کشور نسبت به فروش الکترونیکی اوراق مشارکت به آحاد مختلف مردم در کلیه شعب اقدام نموده است.

این طرح به منظور فروش اوراق مشارکت بازخریدی طرح های توسعه آب و نیروی مرحله دوم، سیمره، سازمان توسعه برق ایران و شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور و در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک از سوی بانک سپه پیاده سازی شده است.

در این طرح به منظور عدم جابجایی برگه اوراق و جلوگیری از ریسکهای ناشی از آن، اوراق پس از فروش به متقاضیان نزد شعبه بصورت امانی نگهداری شده و نقل و انتقال آن به صورت الکترونیکی انجام می گردد.نرخ سود علی‌الحساب متعلقه، مطابق با نرخ سود علی الحساب مصوّب طرح‌های مربوط به اوراق مشارکت و معادل 20 درصد در سال می‌باشد که سود آن در سررسید کوپن که حداکثر سه‌ ماهه می‌باشد پرداخت می‌شود.

نرخ بازخرید پیش از سررسید اوراق معادل 19.5 درصد در سال می‌باشد و مشتری در هر مقطعی بخواهد می‌تواند نسبت به فروش اوراق خود اقدام نماید.بنابراین می توان گفت مشتری می تواند از سود روزشمار 19.5 درصد بهرمند شود.

حداقل مبلغ جهت بهره مندی از اوراق مذکور 5 میلیون تومان می باشد و مشتریان می توانند مضربی از عدد فوق را افزایش و کاهش دهند.از جمله مزایای این اوراق می توان به امکان فروش و بازخرید این اوراق در کلیه شعب بانک، نگهداری اوراق به صورت امانی در بانک بدون اخذ کارمزد از مشتری و از بین رفتن نگرانی صاحبان اوراق برای مخاطرات ناشی از نگهداری اوراق اشاره کرد.

هادی نادرزاده



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها