کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاندیدای زیباترین دوربین 2013 معرفی شد


کد خبر : ۱۴۸۴یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵:۴۲۳۵۳۵ بازدید

فوجی فیلم دوربین کامپکت سطح پیشرفته ی جدید خود را معرفی کرد. این دوربین که XQ1 خوانده شده، پس از مدل XF1 معرفی شده است.
کاندیدای زیباترین دوربین 2013 معرفی شدکاندیدای زیباترین دوربین 2013 معرفی شد

XF1 زیباترین و یکی از بهترین دوربین های کامپکت سطح پیشرفته ی سال 2012 بود و این بار XQ1 نه تنها ویژگی های ظاهری را از آن به ارث برده، بلکه مجهز به سنسور تصویر 2/3 اینچی X-Trans II نیز شده است. X-Trans همان تکنولوژی بسیار پیشرفته ای بود که در دوربین X-Pro1 و مدل های پس از آن منجر به تولید عکس های بسیار با کیفیت می شد.

در حالی XQ1 ظاهر XF1 را کم و بیش حفظ کرده، ولی به نظر ما زیبایی آن پسرفت داشته است. دیگر شاهد آن روکش چرم زیبا بر روی آن نیستیم. با این حال پیشرفت ها و بهبودها بیشتر در زیر بدنه رخ داده اند. علاوه بر سنسور تصویر جدید X-Trans II که قطعا منجر به بالا رفتن کیفیت عکس های XQ1 نسبت به XF1 خواهد شد، این دوربین اکنون مجهز به فوکوس خودکاری کاملا موثرتر که فوجی فیلم از آن به نام Hybrid Auto Focus یاد می کند نیز هست. 

ظاهرا که این دوربین می تواند در عرض 0.6 ثانیه بر روی سوژه فوکوس کند. این دوربین مجهز به لنز 25-100 میلی متری با توانایی زوم 4 برابر و f/1.8-4.9 است. از همه جالب تر اینکه، این دوربین توانایی فیلم برداری Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه را نیز دارد و مجهز به Wi-Fi داخلی است. البته قیمت دوربین چیزی در حدود 500 دلار است که کاملا گران قیمت تر از XF1 می شود. همراه با XQ1 مدل بعدی دوربین XE-1 به نام XE-2 هم معرفی شده است. همان دوربینی که در حقیقت مدل یک مرحله ارزان قیمت تر X-Pro1 بود. XE-2 تغییرات خیلی بنیادینی نسبت به X-E2 نداشته و بسیاری از بهبودها را مدیون X100s بوده است. بعلاوه ی اینکه فوکوس خودکار آن نیز از نوع On Chip Phase Detection شده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها