کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هایما S7 محصول جدید ایران‌خودرو / گزارش تصویری


کد خبر : ۱۴۶۷۶سه شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴:۰۹۴۹۹۳۵ بازدید

هایما اس7 که در ایران خودرو خراسان تولید می شود، با هدف تکمیل سبد محصولات ایران خودرو و تولید یک اس یو وی جدید برای تامین سلایق متفاوت ...

هایما اس7 که در ایران خودرو خراسان تولید می شود، با هدف تکمیل سبد محصولات ایران خودرو و تولید یک اس یو وی جدید برای تامین سلایق متفاوت مشتریان، انتخاب شده و عرضه می شود.

خبرنگاران در بازدید از ایران خودرو خراسان، از سالن های مختلف شامل بدنه سازی، رنگ و مونتاژ دیدن کردند و مدیرعامل این شرکت ضمن ارایه توضیحات در مورد وضعیت ایران خودرو خراسان، در یک کنفرانس خبری به پرسش های آنان پاسخ داد.

ایران خودرو خراسان به وسعت 90 هکتار در 55 کیلومتری مشهد در منطقه بینالود واقع شده و محصولاتی شامل پژو پارس، 405 و سوزوکی را تولید می کند. اس یو وی جدید هایما اس 7 نیز در همان خطوط تولیدی سوزوکی تولید می شود که تجربه تازه ای در صنعت خودروی ایران از نظر بهره گیری از خطوط تولیدی منعطف به شمار می رود. این دومین خودروی شاسی بلند است که توسط ایران خودرو به بازار عرضه می شود.

ایران خودرو خراسان با بهره گیری از 4200 نفر کارکنان در رده های مختلف کارگری و مهندسی از سیستم های کیفیتی روز جهان از قبیل سوزوکی ژاپن برخوردار است.




gh55s4cab8p2kfoswx5.jpg

xu2mtaeecmyotszoynf.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها