کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بی‌توجهی هواپیمایی آسمان به حقوق مسافران


کد خبر : ۱۴۵۵۸شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۱۸۳۸۹۰ بازدید

در حالی کمتر از یک هفته از تعلیق پروازهای فوق‌العاده هواپیمایی آسمان به دلیل تاخیر 10 ساعته پرواز تهران- اهواز می‌گذرد که این ایرلاین پرواز دیروز ...

در حالی کمتر از یک هفته از تعلیق پروازهای فوق‌العاده هواپیمایی آسمان به دلیل تاخیر 10 ساعته پرواز تهران- اهواز می‌گذرد که این ایرلاین پرواز دیروز شیراز-تهران را با تاخیر 6 ساعته انجام داد و حاضر به پرداخت خسارت به مسافران نشد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته سازمان هواپیمایی کشوری با استناد به تاخیر 10 ساعته پرواز تهران-اهواز و نارضایتی مسافران اعلام کرد «با توجه به عدم توجه هواپیمایی آسمان به دستورالعمل ها و مقررات اعلامی سازمان هواپیمایی کشوری، پاسخگویی نامناسب مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان و تاخیر طولانی مدت پروازهای این شرکت در هفته های گذشته، سازمان هواپیمایی کشوری بارها خواستار تغییر در نحوه برنامه ریزی و تعامل مناسب با مسافران به ویژه در مواقع بروز تاخیر پرواز شد. به‌دنبال عدم برنامه ریزی منظم پروازها، اطلاع رسانی و پاسخگویی نامناسب به مسافران صدور مجوز پروازهای جدید و فوق‌العاده شرکت هواپیمایی آسمان تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق می‌آید.»این در حالی است که با وجود برخورد سازمان هواپیمایی کشوری، تغییر در رویه هواپیمایی آسمان به وجود نیامده است و در تازه‌ترین نمونه مسافران پرواز شیراز-تهران روز گذشته با تاخیر 6 ساعته توانستند به مقصد برسند.

یکی از مسافران این پرواز در این‌باره به تسنیم گفت: در حالی پرواز ما (شیراز-تهران) باید ساعت 15:30 دقیقه انجام می‌شد که هواپیمایی آسمان ساعت 12 ظهر با ارسال پیامکی از تاخیر 3 ساعته این پرواز خبر داد.وی با بیان این‌که با توجه به اعلام هواپیمایی آسمان مبنی بر انجام پرواز در ساعت 18:50 در موعد مقرر عازم فرودگاه شیراز شدم، یادآور شد:‌در حالی مسافران برای سوار شدن به هواپیما آماده می‌شدند که یکبار دیگر هواپیمایی آسمان با ارسال پیامک زمان پرواز را حدود 3 ساعت دیرتر (ساعت 21:15) اعلام کرد.

وی ادامه داد: موضوع جالب توجه در تاخیر 6 ساعته پرواز شیراز-تهران اظهارات ضد و نقیص مسئولان هواپیمایی آسمان بود؛ یکی از مسئولان این ایرلاین در فرودگاه شیراز به مسافران گفت که دلیل تاخیر، تاخیر در ورود هواپیما و پروازهای قبلی است، اما خلبان پرواز شیراز-تهران دلیل تاخیر را خرابی تهویه هواپیما اعلام کرد.وی بیان کرد: متاسفانه هواپیمایی آسمان توجهی به حقوق مسافران ندارد و با آن‌که باید خسارت تاخیر را بپردازد، مسئولان این ایرلان در پاسخ به اعتراض مسافران برخورد نامناسبی داشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها