کانال تلگرام ایران جیب

حمله دوباره آمریکا به خاک ایران


کد خبر : ۱۴۵۴۰۰یکشنبه، ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۰۶:۵۲:۴۰۳۰۰۸ بازدید

هواپیماهای ایالات متحده به تازگی به دلیل نقض توافق آتش‌بس، دوباره به محل‌های نگهداری موشک و پهپاد و سایت‌های رادار ساحلی ...
حمله دوباره آمریکا به خاک ایرانحمله دوباره آمریکا به خاک ایران

ترامپ حمله به ایران در هنگام آتش‌بس را تأیید و دوباره تهدید کرد
هواپیماهای ایالات متحده به تازگی به دلیل نقض توافق آتش‌بس، دوباره به محل‌های نگهداری موشک و پهپاد و سایت‌های رادار ساحلی ایران حمله کردند! بسیار محتمل است که آنها هرگز درس نگیرند!
ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر نتوانیم منطقی باشیم و مجبور شویم کاری را که با موفقیت آغاز کرده‌ایم، به صورت نظامی تکمیل کنیم. اگر این اتفاق بیفتد، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت. 

حمله دوباره آمریکا به خاک ایران

سپاه پاسداران: من‌بعد با کشتی‌های متخلف در تنگه هرمز قوی‌تر از گذشته برخورد خواهد شد
در ساعت ۲ تا ۳ بامداد یکشنبه هفتم تیرماه، با پرتاب موشک‌های بالستیک و پهپاد به‌سوی هشت زیرساخت مهم ارتش آمریکا در پایگاه علی‌السالم کویت و ناوگان پنجم دریایی در بندر سلمان بحرین، به تجاوزهای اخیر آمریکا پاسخ قاطع دادیم.
ارتش دشمن ساعاتی قبل به ۵ پست ساحلی ایران حمله کرده بود.
برخورد با تجاوز احتمالی دشمن به هر بهانه‌ای که باشد ولو مانند دیشب و امشب تجاوزها به اهداف کم اهمیت باشد، پاسخی خرد کننده خواهد داشت.

فرماندهی نیروی دریایی سپاه:
شلیک‌های کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند. اما شلیک‌های ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری می‌کند.
 حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جداست. جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.
فرماندهی نیروی دریایی سپاه



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها